Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Ο Καπελέρης στέλνει στο ειδικό δικαστήριο των Παπακωνσταντίνου: Του έδωσα τα ονόματα 10 υπόπτων και τα …κράτησε


Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Οκτωβρίου 25, 2012

http://olympiada.files.wordpress.com/2012/04/jail-papakonstantinou.jpg?w=269&h=293&h=205«Δεν παρέλαβα ποτέ το cd. Σε συνάντησή μου με τον κ. Παπακωσταντίνου τέλη του 2010, ή αρχές του 2011, μου παρέδωσε έγγραφο με δέκα ονόματα και μου έδωσε προφορική εντολή, να διασταυρώσω τα στοιχεία. Από την ανεπίσημη ερευνά μου διαπίστωσα ότι από τα εισοδήματα που δήλωναν, δεν δικαιολογούνταν οι καταθέσεις τους στο εξωτερικό. Λίγες ημέρες μετά ενημέρωσα τον κ. Παπακωσταντίνου παραδίδοντάς του τα ευρήματα της άτυπης έρευνας μου και το έγγραφο που μου είχε παραδώσει με τα δέκα ονόματα. Όμως δεν έλαβα καμία εντολή από τον κ. Παπακωσταντίνου για περαιτέρω έλεγχο. Και ουδέποτε έλαβα υπηρεσιακά επίσημο έγγραφο από το Υπουργείο Οικονομικών, για να διενεργήσει η υπηρεσία μου ενδελεχή έλεγχο για αυτές τις δέκα περιπτώσεις», αναμένεται να αναφέρει μεταξύ άλλων στο συμπληρωματικό του υπόμνημα ο κ. Καπελέρης.”

Καταλαβαίνετε τι μας λέει ο κύριος Καπελέρης; Αφήνουμε τα περί λίστας που δεν παρέλαβε κλπ.

Μας λέει ότι ο Παπακωνσταντίνου του έδωσε 10 συγκεκριμένα ονόματα, ΜΕ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΕΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ, τον ενημέρωσε ότι όντως υπάρχει θέμα και με τα 10, αλλά δεν πήρε εντολή για έλεγχο!!!

Δηλαδή ο Παπακωνσταντίνου κράτησε τα ονόματα 10 πιθανών φοροφυγάδων για δική του χρήση! Άγνωστο βεβαίως ποιά θα ήταν αυτή.

Το γεγονός όμως ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ που έχει ο υπουργός στα χέρια του, δεν χρειάζεται να είναι κάποιος κακόπιστος για να το χαρακτηρίσει φαυλότητα πρώτου μεγέθους.

Το κράτος έχει την επίσημη συναλλαγή με τους ελεγχόμενους, μέσω των οργάνων ελέγχου, των πρωτοκόλλων και των διαδικασιών.

ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΣΧΕΣΗ, είναι ΜΑΥΡΗ, ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ με ότι αυτό συνεπάγεται.

ολυμπια

Δεν υπάρχουν σχόλια: