Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Η επίθεση της Στάη στον Πάνο Καμμένο.Οι μάσκες έπεσαν!!!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που φαίνεται στο βίντεο διάρκειας 1.33 λεπτού ενώ η συζήτηση ήταν διάρκειας 57 λεπτών, είναι η επίθεση του Καμμένου στη Στάη και όχι το αντίστροφο

ntavos είπε...

Ότι πεις φίλε μου,το πασοκ είναι εδώ ενωμένο δυνατό,μην φοβάσαι,δεν θα χάσεις τη θεσούλα σου στο δημόσιο,επίσης αν και σιχαίνομαι τα ανώνυμα σχόλια,μπαίνω στον κόπο να σου απαντήσω,περαστικά....

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχω θεσούλα στο Δημόσιο, είμαι δικηγόρος και δεν έχω καμία σχέση με κόμματα. Δεν είναι απάντηση αυτή που έδωσες. Είδα τη συζήτηση, ήταν και αυτός επιθετικός από την αρχή, πως να το κάνουμε τώρα.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ σιχαίνεσαι τα ανώνυμα σχόλια αλλά δεν νομίζω το όνομά μου να έχει καμία σημασία, κι εσυ αν λέγεσαι Ντάβος αν κατάλαβα καλά ή σημαίνει κάτι άλλο ο τίτλος του μπλογκ δεν μου λέει τίποτα για το ποιος είσαι.

ntavos είπε...

Χαίρομαι που δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος.Όσο για τ'όνομά μου,αν έχεις λογαριασμό στο twitter ή sto fb,εκεί μπορείς να δεις ποιος είμαι.Έχω το ίδιο ψευδώνυμο,αλλά φαίνεται και τ'όνομά μου.Εγώ που είδα όλη τη συζήτηση,παρατήρησα ότι δεν τον άφηναν,να διατυπώσει τρίτη λέξη χωρίς να τον διακόψουν γιάυτό και αντέδρασε,πολιτισμένα κατά τη γνώμη μου.Για την ιστορία το Ντάβος ήταν το παρατσούκλι του πατέρα μου που έφυγε 38 ετών,ευχαριστώ ξανά για τα σχόλια..

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την απάντηση. Όμως έχω παρατηρήσει ότι η Στάη αυτό το κάνει με όλους. Είναι το στυλ της όπως και άλλων δημοσιογράφων.

ntavos είπε...

Άλλο να έχεις ειρωνικό στυλ και άλλο να είσαι δεικτική και εμπαθής σε όλη τη διάρκεια της συζήτησης.Εάν ήταν ας πούμε ο Βενιζέλος χθες θα είχε την ίδια συμπεριφορά;Δεν νομίζω...

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Πάνο! όσο είσαι καθαρός οι ανεξάρτητοι Έληνες θα είναι μαζί σου