Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ- ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ;


Καλησπέρα σας φίλοι μου,έχω κέφια σήμερα γιατί η δουλειά μου προχωράει,άρα εκμεταλευτείτε
την καλή μου διάθεση.Το σημερινό κουπόνι είναι δύσκολο,αναφέρομαι βέβαια στην Ευρωλίγκα,αλλά θα προσπαθήσουμε να το προσεγγίσουμε όπως πάντα με την διαίσθηση αλλά και με τις γνώσεις που έχουμε στο αγαπημένο μας άθλημα.Όπως τα βλέπω με την πρώτη ματιά,ο
Ολυμπιακός θα τις βγάλει τα συκώτια της Ρεάλ και θα χάσει πολύ δύσκολα.Στο Βελιγράδι η Παρτιζάν θα προσπαθήσει να κάνει έστω μία νίκη σε αυτή τη σειρά και μας ευνοεί το πλεονέκτημα των 6,5 πόντων.Στον ισπανικό εμφύλιο μου αρέσει το πλεονέκτημα της Μπαρτσελόνα,όπως επίσης μας χρωστάει και μια καλή εμφάνιση εκτός έδρας.Τελευταίο άφησα τον Παναθηναϊκό γιατί νιώθω ότι το έχει το ματς και πρέπει να πάρει ένα τουλάχιστον εκεί για να ξαναγυρίσει η σειρά στην Αθήνα.Όπως θα καταλάβατε προτίμησα σήμερα τα αουτσάιντερ για ένα απλό λόγο,γιατί έτσι νιώθω.
Υ.Γ:Το μπάνερ που μετράει τις επισκέψεις το έβγαλα παιδιά γιατί με το που έμπαινες στην ιστοσελίδα μου αυτόματα άνοιγε μία στοιχηματική εταιρεία με την οποία δεν έχω καμμία σχέση........

ΤΑΟΥ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ 2

ΠΑΡΤΙΖΑΝ-Τ.Σ.Σ.Κ.Α ΜΟΣΧΑΣ 1

ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 2

ΣΙΕΝΑ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 2

Δεν υπάρχουν σχόλια: