Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΟΥΚΙΑ ΦΑΕ.....


Καλημέρα σας φίλοι μου,είδατε τι έγινε χθες,μία πλήρης αποτυχία και τώρα θα δείξουμε τι αυγά
διαθέτουμε.Επιτρέπεται να πέσεις,επιβάλεται να σηκωθείς,έχει σε τατουάζ στο χέρι του,ο παικταράς ΠΑΜΠΛΟ ΓΚΑΡΣΙΑ,ένα παιδί που μας βοήθησε πάρα πολύ φέτος,στην προσπάθεια που κάνουμε να αναγεννηθούμε στον ποδοσφαιρικό Π.Α.Ο.Κ.Θα μου πείτε τι δουλειά έχει σε ένα
στοιχηματικό μπασκετικό μπλοκ ο Π.Α.Ο.Κ;Ε λοιπόν έχει τελικά παιδιά για το λόγο ότι αυτή η
ομάδα συμβολίζει την ίδια προσπάθεια που κάνουμε και στην ζωή μας,δηλαδή τη συνεχή
προσπάθεια να είμαστε όρθιοι αλλά ακόμα και όταν έχουμε πέσει να προσπαθούμε να σηκωθούμε.Γνωρίζετε όλοι ότι υποστηρίζω αυτή την ομάδα,άρα δεν είμαι αντικειμενικός.Αλλά
ποιος είναι αντικειμενικός;Και γιατί πρέπει να είμαστε αντικειμενικοί;Και τι σημαίνει αυτό;
Μήπως είναι ένα ακόμα μεγάλο ψέμα;Μήπως είναι μια ουτοπία;Κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει
αυτή η βλακεία για το λόγο,ότι όσοι είμαστε,τόσες γνώμες υπάρχουν.Δεν υπάρχει αυτό το ψέμα
παιδιά,μην τσιμπάτε στους ψεύτες που προσπαθούν να σας πείσουν γι'αυτή την αηδία.Πάμε λοιπόν στα σημερινά,αρκετά σας κούρασα με τις εμμονές μου,αλλά είναι δικές μου παιδιά,δεν είναι αντικειμενικές σκέψεις,είναι δικές μου.......

ΜΑΝΡΕΣΑ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ 1

ΜΕΝΟΡΚΑ-ΕΣΤΟΥΝΤΙΑΝΤΕΣ 1

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ-ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ 2

ΤΡΙΚΑΛΑ-ΜΑΡΟΥΣΙ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: