Τετάρτη 4 Μαρτίου 2009

ΣΚΙΣΑΜΕ 100% ΕΠΙΤΥΧΙΑ 4 ΣΤΑ 4


Μου άρεσε πολύ αυτό που έγινε εχθές,είναι η πρώτη φορά που είχαμε απόλυτη επιτυχία,και είναι εξηγήσιμη.Οφείλεται στην πολύ καλή μου διάθεση,βλέπω στην αγορά ότι επιτέλους κάτι άρχισε ναι κινείται και η ψυχολογία ήταν στα ύψη.Επίσης ήταν ένα παίξιμο που είχε μικρή ανάλυση,πιστέψτε το παιδιά τα έβλεπα τα παιχνίδια πριν καν αρχίσουν,ήμουν τόσο σίγουρος που ήξερα από την αρχή ότι έδινα νίκες.Ξέρω θα μου πείτε,εάν παίζατε παρολί θα είχατε μεγάλο κέρδος,εγώ θα σας απαντήσω ότι ήσασταν ένα τρίποντο μακριά από τον κουβά,τόση ήταν η διαφορά στο ματς του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ για να πάμε αδιάβαστοι εάν παίζαμε μαζί όλα τα ματς.Σήμερα τώρα θέλω ν'ασχοληθώ με Ν.Β.Α αλλά στο κουπόνι δεν έχουν αναρτηθεί τα χάντικαπ και θά τα δω αργότερα,όσο για την Ευρωλίγκα δεν έχω έμπνευση και προτιμώ να μείνω απ'έξω αυτή τη βραδιά.Λοιπόν φίλοι μου περιμένοντας τον Ο.Π.Α.Π ας βρούμε μία ωραία γυναίκα να ομορφύνουμε το απόγευμά μας... Ωρα 23:30, Αυτή τη στιγμή που δίνω την πρόγνωση βλέπω και την ξεφτίλα του ελληνικού ποδοσφαίρου,ελπιζω οι φίλοι μου οι ολυμπιακοί να χαρούν την πρόκριση και να κοιμηθούν ήσυχοι...

ΚΛΙΒΕΛΑΝΤ ΚΑΒΑΛΙΕΡΣ-ΜΙΛΓΟΥΟΚΙ ΜΠΑΚΣ 2

ΜΑΪΑΜΙ ΧΙΤ-ΦΟΙΝΙΞ ΣΑΝΣ 1

ΝΙΟΥ ΓΙΟΡΚ ΝΙΚΣ-ΑΤΛΑΝΤΑ ΧΟΚΣ 1

ΝΙΟΥ ΤΖΕΡΣΕΪ ΝΕΤΣ-ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ 1

1 σχόλιο:

ntavos είπε...

Δεν είναι όμορφη,χαίρεσαι που υπάρχει.......