Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ- ΘΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ;


Τη σύνδεσή μου μέσα,ξεκινάω έτσι παιδιά γιατί βρίσκομαι σ'ένα ξενοδοχείο στη Λευκάδα,
που έχει μία σύνδεση πιο αργή και από τον θάνατο,που εκτός των άλλων προσπαθούσα να εξηγήσω στον ξενοδόχο ότι δεν είχα σήμα στο δωμάτιό μου και αυτός έστελνε τον τεχνικό
σε άλλο όροφο και μου έλεγε ότι ο 3ος όροφος που είναι ό αναμεταδότης έχει σήμα καμπάνα.Τελικά ήρθε ένας χριστιανός, αποκατέστησε την βλάβη του 2ου ορόφου που βρίσκομαι εγώ και είμαι έτοιμος να σας δώσω σημεία για τα ματς της Ευρωλίγκας.Πριν από αυτό θα κάνω μία μικρή αναφορά στην χθεσινή μέρα,2 στα 4 είχαμε,στα φυσιολογικά μας είμαστε,άρα πάμε γρήγορα στα σημερινά....

ΜΑΚΑΜΠΙ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ 1

ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΙΛΑΝΟ-ΤΡΕΦΛ ΣΟΠΟΤ 1

ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΑΛΜΠΑ 1

ΤΑΟΥ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: