Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΠΑΡΕ ΤΟ ΑΥΓΟ ΚΑΙ ΚΟΥΡΕΥΤΟ


Ναι φίλοι μου έτσι ειναι,όταν έχεις 3 αποτυχίες στις 3 τι άλλο να πεις;Είναι μία έκφραση που είχα ακούσει από ένα τρομερό τύπο στο χωριό μου πριν από 35 χρόνια.Η πλάκα είναι ότι τότε
δεν μπορούσα να καταλάβω τι εννοεί ο ποιητής.Ξέχασα να σας πω ότι ο Βασίλης,έτσι τον λένε,
είναι ο τρελός του χωριού και όπως έχετε καταλάβει με γοήτευαν οι συζητήσεις μαζί του,ήμουν άλλωστε μόνο 6 ετών.Το παράδοξο είναι ότι εγώ μεγάλωσα,ο Βασίλης παραμεγάλωσε,είναι
τώρα 87 ετών και όποτε πάω στο χωριό μου αναζητώ την παρέα του περιμένοντας ν'ακούσω
τις φοβερές ιστορίες του,αλλά και την αγαπημένη του έκφραση που σημαίνει παταγώδης
αποτυχία,πά'ρτο αυγό και κούρευτο.Το κουπόνι έχει μόνο 2 ματς από το Ν.Β.Α αλλά δεν έχει ακόμα βγάλει χάντικαπ,άρα θα τα ξαναπούμε μα νεότερη ανάρτηση σήμερα........

Δεν υπάρχουν σχόλια: