Τετάρτη 18 Μαρτίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ Ν.Β.Α ΘΡΙΑΜΒΟΣ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ


Καλησπέρα σας φίλοι μου,σκίσαμε εχθές με 4 στις 5 επιτυχίες,ένα αποτέλεσμα που με γεμίζει
μεγάλη χαρά και μου δίνει μία ισχυρή ψυχολογική τόνωση για να συνεχίσω με περισσότερο
πάθος να κάνω το χόμπυ μου.Είναι πολύ μεγάλη η ικανοποίηση που νιώθω,είναι ένα συναίσθημα πρωτόγνωρο,είναι κάτι πολύ ωραίο να σκέφτεσε ότι κάποιοι μπαίνουν στον
κόπο να σε διαβάσουν,αλλά και να κερδίζουν μέσω εσένα.Να ξέρετε ότι δεν έχω καμμία έπαρση,
αλλά χαίρομαι πάρα πολύ με την χαρά σας.Ξέρω είναι για μερικούς παράξενο αυτό που λέω,
όμως υπάρχουν ακόμα καποιοι που χαίρονται με την χαρά των άλλων,ψάξτε να τους βρείτε
αξίζει τον κόπο,ίσως σας επηρεάσουν να γίνεται και σεις έτσι,θα δείτε ότι είναι ένας άλλος κόσμος,όμορφος,γλυκός,ασυνήθιστος,λαμπερός,ξεχωριστός.Είμαι σίγουρος ότι για να μπαίνετε
στο δικό μου μπλοκ,θα μπαίνετε και σε πολλά άλλα.Έχετε δει έστω σε κάποιο να υπάρχει
κάποιος να σας μιλάει με την ψυχή του και όχι να αναπαράγει ειδήσεις από άλλα μέσα;Ε λοιπόν
αυτή τη διάθεση εσείς μου την δίνετε,εσείς οι 10 που μπαίνετε κάθε μέρα και με γεμίζετε χαρά.
Σας ευχαριστώ πολύ και σας εύχομαι να είστε υγιείς,χαρούμενοι,μεγαλόκαρδοι,αισιόδοξοι και
πάνω απ'όλα τυχεροί.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: