Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-



Καλημέρα σας φίλοι μου,3 στα 5 είχαμε στα χθεσινά παιχνίδια του Ν.Β.Α,μην σας ξεγελάει
η μεγάλη νίκη του Κλίβελαντ γιατί το πλεονέκτημα υπέρ της Μινεζότα ήταν 15,5 πόντοι.
Σήμερα επειδή δεν ξέρω τι χρόνο θα έχω τ'απόγευμα θα σας δώσω τώρα τα παιχνίδια μιας και τώρα πίνω καφέ και έχω καθαρό μυαλό.Επειδή ο Ο.Π.Α.Π δεν έχει βγάλει τα πλεονέκτηματα υπέρ της αδύνατης ομάδας,θα λάβω υπόψιν τη πλατφόρμα της bet365.Σας έχω
μιλήσει πολλές φορές για το πλεονέκτημα να παίζεις μέσω διαδικτύου,δεν θα επεκταθώ παραπάνω,απλά θα σας ξαναθυμίσω πόσο καλύτερα είναι για την τσέπη σας να παίζετε μονά
αποδεκτά,για το λόγο ότι παίζετε με 50% καθαρές πιθανότητες εναντίον της εταιρείας.Εάν
ανατρέξετε στις αναρτήσεις μου,θα δείτε ότι εάν τις είχατε παίξει όλες μονά αποδεκτά,θα είχατε σίγουρα κέρδος γιατί είναι απλά μαθηματικά παιδιά,είμαστε πάνω από το 50%.Το στοίχημα δεν είναι τζόκερ να τα πάρεις μια και καλή,αλλά είναι ένα ωραίο
χόμπυ που σε κάνει να παρακολουθείς τα αθλήματα που αγαπάς,βάζοντας μία ωραία προσμονή,προσδοκώντας το δικό σας μέρισμα από τη συμμετοχή σας στο άθλημα στοιχηματίζοντας.Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το μπλοκ του φίλου μου του Σαμάκου http://samakos.com/για να έχετε περισσότερες τεχνικές πληροφορίες για το θέμα που συζητάμε.Πάμε στα σημερινά τώρα.......

ΣΙΚΑΓΟ ΜΠΟΥΛΣ-ΙΝΤΙΑΝΑ ΠΕΙΣΕΡΣ 1

ΣΑΡΛΟΤ ΜΠΟΜΠΚΑΤΣ-ΝΙΟΥ ΓΙΟΡΚ ΝΙΚΣ 2

ΜΑΪΑΜΙ ΧΙΤ-ΜΙΛΓΟΥΟΚΙ ΜΠΑΚΣ 1

ΧΙΟΥΣΤΟΝ ΡΟΚΕΤΣ-ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΚΛΙΠΕΡΣ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: