Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ


Πολύ καλά πήγαμε και χθες φίλοι μου αν και την ώρα που έδινα τις προβλέψεις ήμουν ταραγμένος από αυτό το έκτρωμα που συνέβαινε στο Φάληρο.Γνωρίζετε όλοι ότι είμαι Π.Α.Ο.Κ,βλέπετε όμως ότι δεν έχω κανένα καμμία εμμονή για την ομάδα μου,αλλά ούτε μου αρέσει να είμαι συνεχώς στην πλευρά του αδικημένου,για το λόγο ότι είμαι περήφανος και έτσι θέλω να είναι και η ομάδα μου.Όμως όσο και καλοπραίρετος να είσαι δεν γίνεται όλα τα λάθη να είναι υπέρ της ομάδας του Πειραιά.Είμαι σίγουρος, το πιστεύω αυτό που λέω ότι εάν ο Ο.Σ.Φ.Π είχε πιο αντικειμενική διαιτησία θα ήταν πολύ καλύτερη ομάδα,γιατί τα έχει όλα.Έχει κόσμο,χρήματα και ιστορία.Αυτά για το χθεσινό ματς,δεν θέλω να επεκταθώ άλλο,στο μπάσκετ είχαμε εχθές 3 στα 4,χάσαμε μόνο το Κλίβελαντ,την ομάδα του παικταρά Λεμπρόν.Πάμε στα σημερινά.......

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΙΛΑΝΟ 2

ΑΛΜΠΑ-ΜΑΚΑΜΠΙ ΤΕΛ ΑΒΙΒ 2

ΠΑΡΤΙΖΑΝ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ 1

ΣΙΕΝΑ-ΤΣΙΜΠΟΝΑ 1

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μου κρύβεις τις ωραίες φίλες σου...Ποιά είναι στη φωτό;