Σάββατο 7 Μαρτίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΝΙΚΕΣ


Καλησπέρα φίλοι μου,σας γράφω κάνοντας διάλειμμα από το βάψιμο του δωματίου της κόρης μου.Δεν ξέρω αν μαστορεύετε σπίτι σας,πάντως εμένα μου δίνει χαρά,με ξεκουράζει,
ξεχνιέμαι,μου καθαρίζει το μυαλό,είναι η επόμενη δραστηριότητα που μου δίνει τόσα πολλά
μετά από το μπάσκετ και για να μην παρεξηγηθώ,εννοώ να παίζω και όχι να βλέπω.2 στα 3
είχαμε εχθές,πολύ κοντά στα συνηθισμένα μας,μας δίνει κέφι και αισιοδοξία να συνεχίσουμε να κάνουμε την πλάκα μας,μία πλάκα που μας δίνει χρήματα παιδιά.Πάμε τώρα στα παιχνίδια γιατί θέλω να σηκώσω ανάρτηση για τον φίλο μου τον Σαμάκο που είναι εκτός
έδρας.....

ΡΕΑΛ-ΜΠΑΝΤΑΛΟΝΑ 2

ΜΑΛΑΓΑ-ΓΚΡΑΝ ΚΑΝΑΡΙΑ 2

ΣΕΒΙΛΗ-ΜΠΙΛΜΠΑΟ 1

Υ.Γ Σήμερα προτίμησα να τιμήσω την Ελληνική ομορφιά.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: