Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Πάνος Καμμένος:'Εχετε ήδη υπογράψει σε αγγλικό δίκαιο.Δείτε τον χαμό στο facebook από τα σχόλια υπέρ του



Ο χρήστης Panos Kammenos πρόσθεσε 3 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμΈχετε ήδη υπογράψει σε Αγγλικό δίκαιο 


Μιχαλης Λυμπεραιος ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ...ΟΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΜΕ ΘΑ ΠΑΘΑΙΝΕΤΕ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ ΣΑΣ ΤΟΝ ΤΑΡΑΧΟ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΙΜΟ κκΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ <<ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ>>...ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΟΠΟΙΑ ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΛΑΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ Η'ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ? 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 Petros Stamatakos ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ..... 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! Giorgos Vamvakousis Ας κάνομε ένα ερώτημα στους Έλληνες αξιωματικούς και Σώματα Ασφαλείας: Πως ερμηνεύουν την επιταγή του Συντάγματος που στο άρθρο 120 σαφέστατα εντέλλεται την υπεράσπιση του με κάθε μέσο. Εγώ ότι μπορώ κάνω, δεν διαθέτω όμως παρά την πέννα ...Δείτε περισσότερα 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 5 Manos Tzirakis Καλημέρα!!! 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Πάνο κάντε κάτι πολύ γρήγορα. Όλοι τους είναι προδότες, ανθρωπάκια και δοσίλογοι. Είσαι η μόνη ελπίδα μας !!!!! 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 Manos Tzirakis Καλημέρα!!! ήταν γνωστό(ΠΠ - Ολυμπία)γνωστός ο ρόλος του Βανιζέλου και του κάθε Βενιζέλου αυτού του κωλοχανίου.Τώρα τι γίνεται και μάλιστα άμεσα και δυναμικά.Τελείωσαν τα ψέμματα. 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! Nansi Goliori pote tha sas skotwsoume pote???????? 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 Giorgos Vamvakousis Οι Γερμανοί οργανώνουν μια νέα γενοκτονία και διάλυση κρατικής οντότητας στα νότια αυτής που ήδη διέλυσαν, της Γιουγκοσλαυίας, την διάλυση της Ελλάδας. Αυτήν την φορά με οικονομική επίθεση, προς το παρόν τουλάχιστον ! Οι Γερμανοί μας φοβο...Δείτε περισσότερα 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4 Giorgos Vamvakousis Ας κάνει ο Καμμένος πρόταση νόμου αίτησης επιστροφής του κατοχικού δανείου, κι' ας το αρνηθούνε οι υπόλοιποι βουλευτές-κότες. 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 9 Spiro Mol Τελικα ΕΛΛΗΝΕΣ ειμαστε η Ραγιαδες??????????????? 4 ώρες πριν · Μου αρέσει! Αθανασιος Πισαλιδης Δηλαδη αν καταλαβα καλα απο τον Αυγουστο ο Μπενι εστειλε αυτο το εγγραφο στους κατοχους ελληνικων ομολογων με το οποιο τους λεει να ερθουν να κανουν το PSI γιατι αυτο θα διεπεται απο το Αγγλικο δικαιο;Σωστα καταλαβα; 4 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 Paris Parisiadis Αν δεν βγεί ένας να ξεσηκώσει τον κόσμο δεν γίνεται τίποτα. Μέσα απο τα blogs και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επανάσταση δεν γίνεται.Εδώ παίζεται όχι μόνο ένα παιχνίδι ξεπουλήματος της χώρας αλλά και πλήρους απαξίωσης πάσας οικονομικής και εμπορικής δραστηριόητας. 4 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4 Marios Giannakopoulos Χειμώνας βαρύς έρχεται... ...στη καρδιά μας, στο μυαλό μας, στη ζωή μας !! Και 'μείς παρατηρητές στο περιθώριο, χωρίς αντίδραση, σχεδόν υπνωτισμένοι, παρακολουθούμε τη καταστροφή μας. Και ενώ όλοι, πλέον, γνωρίζουμε εκείνους που μας σπρώχνο...Δείτε περισσότερα 4 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3 Takis Pramantiotis Μιας και θέλουν να μας συνηθίσουν στο αγγλικό δίκαιο, ας ρίξουμε λίγα αγγλικά και εμείς. Τη δουλειά του ο Μπέννυ-το την έκανε ΜΕΓΚΛΑ!!! Τι εστί ΜΕΓΚΛΑ ? Η μάγκικη έκφραση των κομπιναδόρων της δεκαετίας του 50, δηλαδή Made in England... Δεν πειράζει όμως, έρχεται η ώρα που θα τους βγάλουμε ΜΠΙ-ΕΛ-ΑΡ, δηλαδή Beyond Local Repair... 3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 Svetla Mateva Το μονο που φοβουνται ειναι η κατηγορια "εσχατη προδοσια", το μονο που γρεμιζει την ασυλια τους. Ιδου και η επιθεση προς τους οικονομικους εισαγγελεις. Ας τους κατηγορησουμε ολοι μαζι, δικαστικοι, πολιτες, ολοι- κατηγοριστε τους για "ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ". Με πανα στους δρομους, στο διαδυκτιο, στα μπλογκς- ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!!!!! 3 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 2 Giota Kyriazopoulou Κύριε Καμμένο, διαβάστε το παραπάνω άρθρο και είναι μια καλή ιδέα να γίνουμε πιο επιθετικοί σαν Έλληνες και να διεκδικήσουμε τις πολεμικές μας αποζημιώσεις...... Αλλά χρειάζονται ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ με "BALLS" 2 ώρες πριν · Μου αρέσει! Petros Kyrios http://www.youtube.com/watch?v=ryX2IcNnA9w λιγες μερες μας εχουν μεινει... 2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 Hellaswebnews AntiTroikan τελικά τι θα γίενι με το Γουδή? θα δούμε θέαμα ή ου? 2 ώρες πριν · Μου αρέσει! Νικητας Καραμπελας Πριν απο λιγο ακουσα οτι ηρθε δημοσκοπηση στα χερια της ΝΔ που δινει 4,5% στο υπο ιδρυση κομμα του συνελληνα Πανου Καμμενου..αν ισχυει κατι τετοιο..βλεπω τον Αντωνακη να τρωει τα αυτακια του!!!!!Πανο Καμμενο,βαστα γερα!!!! Ειμαστε πολλοι!!!! Ειμαστε ανεξαρτητοι!!!! Ειμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!!!!!!!!! 2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 4 Georg Karakoukas Ελληνικό δίκαιο δεν υπάρχει? Ή μήπως το τοκογλυφικό δίκαιο είναι αγγλικό? 2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 γιαννης λιαπης αποκλειεται σαυτο το διατρητο για παρτη τους συνταγμα να μην υπαρχει εστω μια παραγραφος και πανω σαυτη να ανατραπει ολο αυτο το υπαρχον πολιτικο σκηνικο!!!!!!ακουει κανεις???????????? 2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 1 Ελ Ντουντερίνο http://goo.gl/XoTca αν είναι δυνατόν ρε παιδιά, πριν απο λίγες ώρες την πιάσανε την είδηση, κοιμούντε!!!! 2 ώρες πριν · Μου αρέσει! Elias Gerovasilis δεν θελουμε 4.5%..55% θέλουμε! 2 ώρες πριν · Μου αρέσει! · 3 Yannis Tsil Ολους τους Ελληνες συσπειρωνενους θελουμε πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1 Νικη Παπαχρηστου φιλε πανο δεν ειναι οτ ιδεν σε πιστευω δεν ειναι οτι δεν θελω δεν ειναι οτι φοβαμαι δεν ειναι το οτι εχω μια κορη 15 μηνων κ δεν ξερω τι θα γινει αυριο δεν ξερω αν ειναι γιατι ειμαι ανεργη οτι ουτε εγω ουτε το παιδι μου αυριο μπορει να μην εχουμε να φαμε απλα για ολους μας κ το καλο τις πατριδας κ το μελλον τον παιδιων μας κανε κατι.. πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1 Tasos Tsaneklidis ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΟΝ.ΠΑΝΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕ ΓΕΝΝΗΤΙΚΟΥΣ ΑΔΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ...ΚΑΙ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ...ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΑΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΩΓΟΣ ΤΗΣ ΤΙΤΑΝΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ. πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! Κωστής Βεζδρεβάνης Πάνο, ανακοίνωσε έστω κάποια στελέχη σου για να αρχίσουμε να συζητάμε. πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! Anthony Demenagas Επειδη καποιοι εξακολουθουν να μην καταλαβαινουν, θα μας “κουρεψουν” ομολογα Ελληνικου δημοσιου (και δικαιου) 100δις. με χαμηλοτερο επιτοκιο, και θα μας δανεισουν 130δις. με υψηλοτερο επιτοκιο και Αγγλικου δικαιου (που σημαινει, με δικαιομα...Δείτε περισσότερα πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! Μάρη Λιώκη ΗΛΙΑ ΒΛΑΧΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ. ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΣ ΣΠΡΩΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΝΕΟΛΑΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ, ΑΠΟΚ...Δείτε περισσότερα πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1 Αντζελα Θεοδωροπούλου ΔΥΣΤΥΧΩΣ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 2 Μάρη Λιώκη ΓΙΑΝΝΗ ΛΙΑΠΗ........... 'Αρθρο 120 - (Ακροτελεύτια διάταξη) 1. Tο Σύνταγμα αυτό, που ψηφίστηκε από την E΄ Aναθεωρητική Bουλή των Eλλήνων, υπογράφεται από τον Πρόεδρό της, δημοσιεύεται από τον προσωρινό Πρόεδρο της Δημοκρατίας στην Eφημερίδ...Δείτε περισσότερα πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 2 Αντζελα Θεοδωροπούλου Αυτή η λουριδίτσα Γης ήταν πάντα το ανάχωμα απέναντι στην Τυραννία, στη βαρβαρότητα, στην εκμετάλλευση του ανθρώπου από τον άνθρωπο και οι κάτοικοί της πάντα με ψυχή λιονταριού απέκρουσαν κινδύνους και καταστάσεις που οι υπόλοιποι λαοί αποδ...Δείτε περισσότερα πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 5 Antonis Klidaras ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΚΙΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΩΡΑΙΑ ΜΕΡΗ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! Ελένη Αποστόλου ΠΑΝΟ! Αν δεν -μειωθεί ΠΟΛΥ η φορολογία σε ΟΛΑ -καταργηθεί η γραφειοκρατία σε ΟΛΑ -ευνοηθούν οι επενδύσεις ...Δείτε περισσότερα πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! Giorgos Giorgakis ΠΑΝΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΧΑΓΗΣ International Court of Justice - Press Release 2012/5 Hide Details FROM: International Court of Justice ...Δείτε περισσότερα πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! · 1 Al Bo Η "αντικειμενικη" δημοσιογραφια στο Βημα...."Στο αντάρτικο κατά του μνημονίου η λαϊκή δεξιά" http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=440256 πριν από μία ώρα περίπου · Μου αρέσει! Konstadinos Kik Γιατί - αλήθεια - δεν τολμάτε να κάνετε μία ερώτηση για το σκανδαλώδες Αφορολόγητο του "Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου Ελλάδος", όταν εκατομμύρια χριστιανοί Έλληνες πεινάνε, κι όταν ακόμη και η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος φορολογείται ...Δείτε περισσότερα Ανάπτυξη προεπισκόπησης Πριν από 50 λεπτά · Μου αρέσει! Aristotelis Anto οι άλλες σελίδες που είναι; Πριν από 46 λεπτά · Μου αρέσει! George Karteris ΘΑΝΑΤΟΣ se opion psifisei ti nea daniaki symvash Πριν από 29 λεπτά · Μου αρέσει! Sakis Galapis kallio arga para pote omws Πριν από 27 λεπτά · Μου αρέσει! ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ πουλημενοι προδοτες αλητες!!! Πριν από 14 λεπτά · Μου αρέσει! Marilena Tzatzani ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ – ΔΕΚΑ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΡΟΜΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕ... http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.iefimerida.gr%2Fsites%2Fdefault%2Ffiles%2F20120126_greece_list_of_actions.pdf&h=mAQFii4D8AQGNEnF96Q1WJT5S1o1dqTR4uN1tgxLUDpvy3g Πριν από 7 λεπτά · Μου αρέσει! Γρηγόρης Τσουμάνης Είδη σου κάνω προεκλογικό αγώνα!!! Πριν από 4 λεπτά · Μου αρέσει! Marianna Balafouta Κυριε Καμμενο ισχυει αυτο για το κομμα με τον Κυριο Δημαρα; Πριν από 2 λεπτά · Μου αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: