Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Μάνα σ'ευχαριστώ....





Καλή χρονιά σε όλους.Μία μέρα κοντά στη μάνα μου και είμαι ήδη καλύτερα.Όλη η οικογένεια είναι καλύτερα,η γυναίκα μου,το παιδί μου,ακόμα και σκυλί μου είναι πιο καλά.Δεν ξέρω ποιοι από εσάς έχετε μία καλή μάνα,εάν έχετε προσπαθείστε να είστε κοντά της,όχι γι'αυτήν μόνο αλλά και για σας.Θα μου πείτε υπάρχει κακή μάνα;Ναι για μένα υπάρχει,έχω συναντήσει αρκετές γύρω μου,μάνες που δεν τους αξίζει να έχουν παιδιά,εγγόνια,οικογένεια.Εάν έχετε μία τέτοια,απλά ανοίξτε τα μάτια σας και βγάλτε τη από το μυαλό σας,δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται.Δεν έχετε καμία υποχρέωση απέναντί της,επιλογή της ήταν να σας μεγαλώσει,όπως επιλογή της είναι να σας καταστρέφει τη ζωή.Όσο εύκολο είναι γι'αυτήν να σας γαμάει τη ζωή,τόσο εύκολο πρέπει να είναι και για σας,να την σκοτώσετε μέσα σας.Στη μάνα μου τώρα,μάνα σ'αγαπώ πολύ,ναι μου είναι πολύ δύσκολο να στο πω,σ'αγαπώ όμως πάρα πολύ,ΜΑΝΑ σ'αευχαριστώ για όλα.....