Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Πάνος Καμμένος κάθε μέρα από σήμερα....


 

Καλησπέρα σε όλους,μην με ρωτήσετε πως μου ήρθε,σήμερα το απόγευμα την ώρα που είχα βγάλει βόλτα την Κούκη,σκεφτόμουν τι θα γράψω στο μπλοκ.Εκείνη τη στιγμή μου ήρθε ο Καμμένος,θυμήθηκα ότι τον είχα ψηφίσει πριν αρκετά χρόνια όταν ξεκίναγε την περιπέτειά του με την πολιτική.Περιπέτεια παιδιά,ναι περιπέτεια είναι για τους τίμιους η πολιτική.Γιατί τώρα αποφάσισα να γράφω κάθε μέρα για τον Καμμένο.Βλέπετε εσείς να υπάρχουν πολλοί σαν και αυτόν που να λένε όχι σε αυτό που μας καταδικάζουν να ζήσουμε οι προδότες;Βλέπετε εσείς πολλούς να τα έχουν βάλει με τη συμμορία του Γιώργου,του Αντρίκου και των λοιπών συγγενών;Επειδή εγώ δεν βλέπω ούτε ακούω πολλούς,αποφάσισα να γράφω μόνο γι'αυτόν τον άνθρωπο.όλοι έχετε διαπιστώσει ότι ο γραπτός λόγος δεν είναι το καλύτερό μου,πωλητής είμαι,εάν με γνωρίζατε θα διαπιστώνατε ότι προφορικά τα πάω πολύ καλύτερα,θα προσπαθήσω όμως ότι καινούργιο υπάρχει από αυτόν τον ωραίο τύπο να σας το γνωστοποιώ.Υπάρχουν και άλλα site βέβαια που μπορείτε να ενημερώνεστε γι'αυτόν,εγώ όμως αποφάσισα να γράφω μόνο γι'αυτόν.
 Ακούστε αυτή τη συγκλονιστική συνέντευξη που έδωσε στο μπλοκ http://anti-ntp.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: