Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Πάνος Καμμένος: Να αποτρέψουμε την παράδοση της χώρας και των αγέννητων νεκρών!



Αναρτήθηκε από τον/την defactogr στο Ιανουαρίου 15, 2012

Πολλοί φίλοι και φίλες με ρωτάτε τι θα κάνω ,ποια είναι η θέση μου για το αύριο ,πως πρέπει κατά τη γνώμη μου να αντισταθούμε στην κατοχή της χώρας μας και στη συνωμοσία παραχώρησης οριστικής της Εθνικής μας Κυριαρχίας.

Με αρκετούς γνωριζόμαστε χρόνια με πολλούς από εσάς είχαμε στο παρελθόν πολιτικά αντιπαρατεθεί και όπως μου λέτε είχατε κακή για εμένα άποψη ,με άλλους έχουμε…

συμπορευτεί και παλέψει από κοινά μετερίζια με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας να είμαι η φωνή σας στη Βουλή.
Αλλάξαν οι καιροί η Πατρίδα μας βρίσκεται θύμα της νέας τάξης πραγμάτων και των παγκοσμιοποιητών που επιθυμούν την κατάργηση του Έθνος-Κράτους, την ισοπέδωση του ανθρώπου ως προσωπικότητας και την μετατροπή του σε άψυχο κωδικό.
Όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στα κοινά για ένα μόνο κανείς δεν πρέπει να αμφιβάλει ,ασχέτως αν διαφωνεί με αυτό που λέω ΟΤΙ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΟ ΛΕΩ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ,ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΑΦΗΣ.

Από την μια μεριά λοιπόν νεοφιλελεύθεροι ,σοσιαλιστές της σαμπάνιας του καλαμποκιού και του foie-gras ,άθεοι μηδενιστές, και από την άλλη ΕΜΕΙΣ παλιοί ιδεολογικά αντίπαλοι με αγάπη όμως για την ΕΛΛΑΔΑ που ωφείλουμε να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο πατριωτικό μέτωπο κρατώντας ο καθένας και η καθεμιά τα προσωπικά του πιστεύω για να ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΕΝΝΗΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ.

f.b 15.01.12 

olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια: