Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Κούπερ: «Μόλις άκουσα Άρης δέχτηκα αμέσως»!To άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Τι παθαίνει ο άνθρωπος όταν λόγω της επιθυμίας του για δουλειά χάνει την αξιόπρέπειά του.Διαβάστε πιο κάτω την συνέντευξή του,προσέξτε βέβαια ότι για το ντέρμπι προσέχει τι λέει,κουβέντα για νίκη ο μάγκας,φίλε μου Κούπερ,πολύ γρήγορα θα καταλάβεις ότι διάλεξες την λάθος ομάδα της πόλης,ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΑΟΚ.....
Κούπερ: «Μόλις άκουσα Άρης δέχτηκα αμέσως»!


Έτοιμος να δουλέψει σκληρά για να καταφέρει ο Άρης να κατακτήσει τίτλους εμφανίστηκε ο Έκτορ Ραούλ Κούπερ κατά την επίσημη παρουσίαση του. Ακόμα υπογράμμισε πως όταν πληροφορήθηκε πως ο Άρης του κάνει επίσημη πρόταση είπε αμέσως «ναι». Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, ο πρώην προπονητής της Εθνικής Γεωργίας, γνώριζε από πριν πολύ καλά τους «κίτρινους».

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Αργεντινός:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Έχουμε όλοι πολύ όρεξη για δουλειά. Καταλαβαίνω ότι θα έχετε αρκετές απορίες. Σε ό,τι αφορά τους στόχους θέλω σε κάθε διοργάνωση να πάμε όσο το δυνατόν ψηλότερα μπορούμε. Δεν μπορώ προς το παρόν να πω κάποια πράγματα ξεκάθαρα. Να γνωρίσω την ομάδα και να πω στην συνέχεια περισσότερα πράγματα. Έχουμε μεγάλη όρεξη για δουλειά και αυτό που θέλουμε είναι να υλοποιήσουμε τους στόχους που έχει θέσει η ομάδα».

Όσον αφορά τη μετακίνησή του στον Άρη και πως πήρε αυτή την απόφαση: «Γνωρίζαμε πολύ καλά τον σύλλογο που θα ερχόμασταν και το ελληνικό πρωτάθλημα. Αυτό που μας ενδιέφερε ήταν η τωρινή κατάσταση της ομάδας. Όταν ακούσαμε την πρόταση είπαμε αμέσως το “ναι”. Τον Άρη τον γνωρίζαμε πολύ καλά και απλώς αναζητήσαμε το ιστορικό της ομάδας σε ό,τι αφορά την φετινή αγωνιστική περίοδο.

Το Σάββατο απέναντι στην Καβάλα δεν θα είμαι στον πάγκο της ομάδας», ενώ σε ότι αφορά τους στόχους είπε: «Πρέπει να κερδίζουμε τους αγώνες. Αυτός είναι ο στόχος όλων. Δυστυχώς αυτή την στιγμή οι στόχοι δεν εξαρτώνται μόνο από την δική μας ομάδα. Υπάρχει σημαντική διαφορά με τις ομάδες που προπορεύονται όμως εμείς θα προσπαθήσουμε. Το προσωπικό μου κίνητρο είναι να χτίσω μία δυνατή και ενωμένη ομάδα, που θα αποδίδει καλό ποδόσφαιρο και θα κερδίζει τους αγώνες. Όταν το πετύχουμε αυτό, κάθε τρεις – τέσσερις αγωνιστικές θα λέμε πού μπορούν να φθάσουν οι στόχοι μας. Από εκεί και πέρα υπάρχει και ο θεσμός του Κυπέλλου που ξέρω πολύ καλά πόσο πολύ το θέλει και ο κόσμος και η διοίκηση και όλη η ομάδα».

Κληθείς να απαντήσει για το ποια είναι η ποδοσφαιρική φιλοσοφία που θα ακολουθήσει στον Άρη: «Αυτό που μου αρέσει είναι το πνεύμα του νικητή και αυτό θέλω να έχει η ομάδα μου. Αν αναλύσουμε θέματα τακτικής και στρατηγικής, η κουβέντα θα είναι πολύ μεγάλη. Εγώ θέλω να μεταδώσω το πνεύμα του νικητή».

Όσον αφορά ο έμψυχο υλικό της ομάδας: «Θα έλεγα ότι η επαφή με την ομάδα ήταν πολύ μικρή. Είδα δύο προπονήσεις και δεν έχω προλάβει να δω πολλά πράγματα. Έχουμε έρθει με πολύ θετική σκέψη και ενέργεια. Δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο. Έχουμε ήδη προγραμματίσει αυτό που θα κάνουμε από την ερχόμενη εβδομάδα. Υπάρχει μεγάλος ενθουσιασμός για να κάνουμε το καλύτερο δυνατό».

Για το ενδεχόμενο να μπει σφήνα στην τριάδα του πρώην ΠΟΚ: «Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν εξαρτάται μόνο από την δική μας ομάδα η κορυφή. Εξαρτάται από τα δικά μας αποτελέσματα αλλά και των δύο άλλων διεκδικητών που πρέπει να χάνουν βαθμούς. Υπάρχουν μαθηματικές ελπίδες και όσο υπάρχουν αυτές, εμείς δεν θα χαρίσουμε αυτή τη δυνατότητα που έχουμε. Για να μπορέσουμε να θέσουμε τον στόχο και να έχουμε το κίνητρο αυτό πρέπει να κερδίζουμε αγώνες. Για να κοιτάζουμε ψηλά πρέπει να κερδίζουμε. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος».

Κληθείς να σχολιάσει το ντεμπούτο του κόντρα στον ΠΑΟΚ την μεθεπόμενη αγωνιστική: «Είναι εκπληκτικό να ξεκινάς με ένα ντέρμπι της πόλης όπου οι προσδοκίες είναι μεγάλες. Μπορώ να καταλάβω ότι είναι οι δύο μεγαλύτερες ομάδες της πόλης και την έχθρα που μπορεί να υπάρχει. Εμένα μου αρέσει να λειτουργώ με πίεση, οπότε είναι το καλύτερο παιχνίδι για να ξεκινήσω».

Εν κατακλείδι ο έμπειρος τεχνικός έστειλε μήνυμα στον κόσμο του Άρη: «Ξέραμε ότι στηρίζουν την ομάδα όμως έχω καταλάβει ότι γι΄ αυτούς η ομάδα είναι κάτι πολύ παραπάνω. Επειδή είμαι και Αργεντινός είναι κάτι που μου αρέσει πολύ. Δίνουν τα πάντα για την ομάδα τους και κάθε μέρα που βρίσκομαι εδώ με εκπλήσσουν ακόμη περισσότερο».

ΠΗΓΗ:stifora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: