Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2009

Τέρμα η οικονομική κρίση στον Καναδά


Η Οικονομική κρίση στον Καναδά έφτασε στο τέλος της δηλώνουν οι εδώ αναλυτές και πολιτικοί. Χαίρομαι, γιατί στον Καναδά ζώ.
Η χαρά μου όμως είναι μισή. Γιατί δεν παύει να είμαι Έλληνας, και η κρίση στην Ελλάδα συντηρείται με κάθε τρόπο και κάθε μέσον.
Δεν συμφέρει σε κάποιους να δηλώσουν επίσημα πως δεν υπάρχει κρίση, και πως η δήθεν κρίση ήταν τέχνασμα τραπεζικών (όπως και κάθε κρίση).

Στην Ελλάδα συγκεκριμένα, κρίση υπήρχε και όταν δεν υπήρχε πουθενά αλλού. Πάντα κρίση έχουμε. Πάντα ο λαός καλείται να σφίξει το ζωνάρι. Όταν όμως λέμε "λαός" εξαιρούμε δημόσιους υπαλλήλους και πολιτικούς. Αυτοί δεν είναι λαός, δεν ανήκουν στο λαό, αλα ο λαός τους πληρώνει.
Το πιο περίεργο σύστημα του κόσμου σας λέω.

Αγαπητέ πολιτικέ.
Όταν μου ζητάς να πληρώνω τίμια τους φόρους που κάθε μέρα μου εφευρίσκεις και μου επιβάλλεις, πρέπει να σκεφτείς καλά αν μου δίνεις τόσα, ώστε να έχω να ζήσω αξιοπρεπώς, και να μπορώ να τους πληρώνω. Να ζητάς όμως και απο τους μεγαλοεπιχειρηματίες, κι όχι να τους χαϊδεύεις τα αυτιά. Εκτός κι αν είσαι όμηρός τους.
Όταν μου ζητάς να σφίξω το ζωνάρι μου, περιμένω "πρώτα απο σένα" να σφίξεις το δικό σου. Δεν μπορείς να ζείς εσυ στην χλίδα, και να ζητάς εμένα που στο φινάλε σε πληρώνω και σε προσέλαβα, να πεινάω εγώ μονάχα. Η πείνα αντέχεται όταν την μοιράζεσαι με άλλους ξέρεις.
Δεν μπορείς να με έχεις σαν τον πιο κακοπληρωμένο πολίτη Ευρωπαϊκού κράτους, και να μου ζητάς να πληρώνω τιμές ίσες και μεγαλύτερες κάποιες φορές, απο πολίτες άλλων ευρωπαΊκών κρατών. Νομίζω τότε ότι με δουλεύεις χοντρό γαζί.
Δεν μπορεί να κάνεις συνεχώς απο εμένα τον λαουτζίκο περικοπές μισθών, και να τα δίνεις σε δημόσιους υπαλλήλους. Κι αυτοί λαός είναι αγαπητέ. Κι αυτοί απο εμένα πληρώνονται, και προσλήφθηκαν για να με υπηρετούν, όχι να γίνονται δυνάστες μου και συμφορά μου. Ειδεμή κατάργησέ τους όλους αμέσως, ή κάνε διαλλογή ποιούς χρειάζεσαι πραγματικά για να λειτουργήσει σωστά το κράτος, και κάνε την επιλογή σου επιτέλους τίμια και αξιοκρατικά για μια φορά. Αλλιώς κάνε μας όλους τους Έλληνες δημόσιους υπαλήλους, να τελειώνουμε και να μην υπάρχουν διακρίσεις. Είπες τίποτε;

Αυτά τα ολίγα για σήμερα, γιατί άρχισε να μου τη δίνει να θεωρούν ακόμα κι οι σκοπιανοί την πατρίδα μου κατώτερη της δικής τους, και τον συμπατριώτη αδερφό μου, για αποδιοπομπαίο τράγο, σε σημείο που να ντρέπεται να λέει ότι είναι Έλληνας.
Εκεί μας φτάσατε, έτσι μας καταντήσατε, και να είστε σίγουροι πως δεν μας αρέσει καθόλου.

To μπινελικοδρόμιο http://nikos63.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: