Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

ΠΑΟΚ ΡΕ Μ...........


Καλημέρα σας αδέρφια μου,παρακαλούνται όσοι δεν είναι ΠΑΟΚ,ας μην ασχοληθούν με αυτό το άρθρο.Νιώθω την ανάγκη να σας εξηγήσω τους λόγους που δεν γράφω για την ομάδα μας,αλλά αναλώνομαι στο να αναδημοσιεύω μαλακίες και να δίνω κάποιες προγνώσεις για το στοίχημα.Από την αρχή της χρονιάς βλέποντας την ομάδα μας αδούλευτη,χωρίς να παίζει τίποτα,να μην έχει αρχή και τέλος,βλέποντας να έχουν φύγει οι πιο χρήσιμοι παίκτες(Αναστασάκος,Μπακαγιόκο,Αθανασιάδης) και να μένουν οι αγαπημένοι της εξέδρας(Μουσλίμοβιτς),έχω αρχίσει και βγάζω όλες τις ενστάσεις που έχω όσον αφορά τον προπονητή μας.Συν τοις άλλοις βλέποντας τους φίλους μου από το ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ,να στηρίζουν με κάθε τρόπο τον προπονητή μας και να ρίχνουν το φταίξιμο για τις κακές ή έστω μέτριες εμφανίσεις της ομάδας,στην τύχη,στην διαιτησία,στον καιρό,στο σακάκι του προπονητή,άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως κάνω λάθος.Μήπως εγώ στα 42 μου χρόνια έχω αρχίσει και βλέπω άλλα παιχνίδια και όχι του ΠΑΟΚ.Στην Τρίπολη που πήγα και είδα το ματς,λάθος έκανα που νόμιζα ότι μας έιχε κλείσει αυτή η μικρή ομάδα στην εστία μας για ένα ημίχρονο και τελικά μας ισοφάρισε ενώ είχε δεχθεί ένα φοβερό γκολ΄απο τον Φωτάκη.Εμείς αντί αυτό το γκολ να μας δώσει φτερά γυρίσαμε όλοι πίσω και περιμέναμε να περάσει η ώρα για να λήξει το ματς.Στο μας με τον παο στο ΟΑΚΑ,λάθος έκανα όταν έβλεπα ότι μας είχαν κλείσει ξανά στην εστία μας και δεν έιχαμε την δύναμη ούτε να σιώξουμε την μπαλλα μακριά,ενώ στο τέλος του ημιχρόνου είχαμε ισοφαρίσει με καταπληκτικό γκολ του Βιερίνια.Στα ματς με ηρακλη και ξάνθη που τα είδα από την τηλεόραση,λάθος έκανα όταν έβλεπα την ομάδα να μην παίζει καλά και τελικά να κάνει δύο αγχωτικές νίκες.Τέλος παντων,αύριο έχουμε το παιχνίδι με τον συμπολίτη,πρέπει να τα δώσουμε όλα για τη νίκη,ένα απλό παιχνλιδι του προγράμματος είναι για μας,μην ακούσω τώρα το ανέκδοτο ότι είναι ντερμπι το παιχνίδι με τον ρούλη γιατί είναι πολύ παλιό και δεν μας φέρνει γέλιο πια αλλά μόνο ειρωνία για την ιστορική ομάδα του μπαράζ,που ζει και αναπνέει για δύο παιχνίδια όλη τη χρονιά,αυτά με τον μεγάλο ΠΑΟΚ.

4 σχόλια:

thrasos είπε...

φίλε ntavos συμφωνώ μαζί σου. και αν θέλεις να σου στείλω ενα σκληρό άρθρο που έγραψα σε μπλόγκ μετα την ήττα απο Ολυμπιακό. για να δεις την γνώμη μου για τον φετινό ΠΑΟΚ..μάλιστα κάποιοι με κατηγόρησαν οτι δεν είμαι Παοκτσής!ΠΑΟΚ ΡΕ!

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι ΠΑΟΚ, ούτε και κάποια άλλη ομάδα. Παρακολουθώ ποδόσφαιρο γενικά και δε μου αρέσει καθόλου το μονοπώλιο ΟΣΦΠ, ΠΑΟ και μου αρέσει που ο ΠΑΟΚ είναι ψηλά τα τελευταία χρόνια επί Σάντος.
Όντως παίζει αμυντικό ποδόσφαιρο, όπως και Εθνική του Ρεχάγκελ. Όντως είναι μη θεαματικό ποδόσφαιρο. Αλλά αυτός ειναι ο μόνος τρόπος να πάει μια ασθενέστερη ομάδα καλά απένταντι σε ισχυρότερες.
Εσείς οι ΠΑΟΚτζήδες, όπως και οι ΑΕΚτζήδες πρέπει να καταλαβεται ότι άλλαξαν τα δεδομένα. ΠΑΟΚΑΡΑ και ΑΕΚΑΡΑ δεν υπάρχουν πια. Είναι ο ΠΑΟΚ και η ΑΕΚ με την έλλειψη επενδυτικου ενδιαφέροντος από ισχυρούς οικονομικούς παράγοντες. Μέχρι να εμφανιστεί κάποιος τέτοιος, θα πρέπει να έχετε αυτό στο μυαλό σας, και όχι τον "μεγαλοιδεατισμό" που σας διακατέχει.
Υπάρχει και η άλλη επιλογή. Να διώξετε τον Σαντος, να πειτε στον επόμενο ότι δε θέλετε απότέλεσμα αλλα θεαματικό ποδόσφαιρο και ας καταταχτείτε πιο χαμηλά. Εσείς οι ίδιοι...σε λίγες Κυριακές θα φωνάζετε για αλλαγή προπονητή εκ νέου....
Δε χρειάζεται αλλαγή προπονητή. Αυτογνωσία και καθορισμός στόχων χρειάζεται....

ntavos είπε...

ΘΡΑΣΟ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΝΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ.ΕΠΙΣΗΣ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΟΥ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ......ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ

ntavos είπε...

ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ.ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΕΣ ΠΙΑ ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ,ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΑΜΕ.ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΤΟΥΣ (ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ).ΟΣΟ ΓΙ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ,ΜΕΓΑΛΟΙΕΔΑΤΙΣΜΟ,ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΟΥΤΕ ΝΕ ΤΗΝ ΓΡΑΨΩ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ;ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΕ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η (ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΗ)ΟΜΑΔΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ (ΙΣΧΥΡΗ).ΕΑΝ ΕΝΝΟΕΙΣ ΙΣΧΥΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ 12 ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ 14 ΤΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΤΕΣΠΑ,ΠΑΝΤΩΣ Σ'ΑΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟΝ ΚΠΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ