Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΟΣ ΕΔΡΑΣ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΜΕ ΜΕΤΡΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ


Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι,λίγα λόγια θα πω για την ομάδα μου,τα πολλά τ'αφήνω για τους <ειδικούς>.Βλέπετε είμαι από εκείνους που εκφράζουν την γνώμη τους ελεύθερα,χωρίς να φοβούνται μην κακοχαρακτηριστούν από τους εκφραστές της αιώνιας υπομονής,από τα παιδιά που πιστεύουν ότι πρέπει να χάσουμε μία ακόμη χρονιά για να μπορέσει ο αγέλαστος να ολοκληρώσει το τριετές πλάνο του.Ναι κι'αυτοί δίκιο έχουν,όλοι στην δουλειά τους θέλουν πιστωση χρόνου,αυτό όμως που δεν αντέχετε με τον αγέλαστο είναι ότι δεν βελτιώνεται η ομάδα καθόλου.Τώρα μην αρχίσουμε να λέμε για μπάτζετ γιατί θα εκνευριστώ.Σε κάτι που συμφωνώ με τα παιδιά,είναι το αύριο χωρίς τον αγέλαστο,ποιον θα πάρουμε,υπάρχει λύση;.Ε λοιπόν εγώ προσωπικά δεν έχω κάτι στο μυαλό μου.Έτσι όπως δείχνει η κατάσταση,με αυτόν θα πορευτούμε την υπόλοιπη χρονιά.Εμείς θα σκυλιάζουμε στην εξέδρα,θα τσακωνόμαστε μεταξύ μας,θα χτικιάζουμε παρέα,μόλις τελειώνει το χτικιό,θα φαγωνόμαστε μεταξύ μας,ένα πράγμα δεν αλλάζει,η εικόνα της ομάδας μας.Επειδή δεν θα βελτιωθεί,είναι σίγουρο αυτό,τουλάχιστον ας κερδίζει,εμείς θα τα βρούμε μεταξύ μας, ΠΑΟΚ είμαστε,ούτε αυτό αλλάζει με τίποτα,ούτε βέβαια είναι κανένας πιο πολύ ΠΑΟΚ από τον άλλο όποια γνώμη κι'αν έχει.....ΠΑΟΚ Σ'ΑΓΑΠΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: