Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΝΒΑ-ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ,ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΧΑΒΑΛΕΣ


Καλημέρα σας καλοί μου φίλοι,σας γράφω από το σπίτι μου,επιτέλους επέστρεψα μετά από μία δύσκολη βδομάδα που είχε χαρές λύπες και γκρίνια.Έτσι είναι η δουλειά μου την έχω αποδεχτεί,μου αρέσει το απρόβλεπτο που έχει,ποτέ δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις σε κάθε ταξίδι παρ'ότι τους ίδιους πελάτες επισκέπτεσαι,θεωρώ ότι είναι η πιο καλή δουλειά του κόσμου,αν και πολλοί την θεωρούν κουραστική και δύσκολη,αυτή είναι η δουλειά του πωλητή,να μπαίνει στη μάχη χωρίς να σκέφτεται το αποτέλεσμα,σημασία έχει το ταξίδι και όχι το αποτέλεσμα,αν και για να έρθει αυτό πρέπει να κάνεις όλα αυτά που προανέφερα,να δώσεις τη μάχη σου,να παλέψεις.Πολύ καλή ήταν η στοιχηματική εβδομάδα για μας,αναφέρομαι στους παλιούς επισκέπτες που μπαίνουν για να πάρουν προβλέψεις για το στοίχημα,όσο για τους καινούργιους που μπαίνουν για να διαβάσουν κουτσομπολιά και θέματα γενικού ενδιαφέροντος,τους ευχαριστώ πάρα πολύ,αλλά πρέπει να τους εξηγηθώ.Ο λόγος που αναδημοσιεύω θέματα από άλλους δικτυακούς τόπους,γίνεται καθαρά για να παίρνω επισκέψεις,δεν ξέρω κάτα πόσο σας ενδιαφέρει αυτή η εξήγηση,εγώ όμως νιώθω ότι πρέπει να σας το πω.Όσο για τους παλιούς φίλους,το μόνο που πρέπει να κάνουν είναι να συνεχίζουν να επισκέπτονται το μπλοκ μας,απλά θα πρέπει να ψάξουν λίγο ανάμεσα στα κουτσομπολιά,να βρούν τις προβλέψεις μας,τι να κάνουμε παιδιά,ο σκοπός αγιάζει τα μέσα...........

ΑΤΛΑΝΤΑ ΧΟΚΣ-ΝΤΕΝΒΕΡ ΝΑΓΚΕΤΣ +2 2 KOYΒΑΣ
ΣΙΚΑΓΟ ΜΠΟΥΛΣ-ΣΑΡΛΟΤ ΜΠΟΜΠ ΚΑΤΣ +7.50 1 ΚΟΥΒΑΣ
+12.5 ΝΙΟΥ ΤΖΕΡΣΕΙ ΝΕΤΣ-ΜΠΟΣΤΟΝ ΣΕΛΤΙΚΣ 1 ΤΑΜΕΙΟ
ΜΙΛΓΟΥΟΚΙ ΜΠΑΚΣ-ΝΙΟΥ ΓΙΟΡΚ ΝΙΚΣ +4 1 ΤΑΜΕΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: