Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

ΑBOUT PAOK


Καλησπέρα σας φίλοι μου,ανάρτηση όσον αφορά το στοίχημα έχω κάνει από χθες,άρα σήμερα έχω την πολυτέλεια να γράψω λίγες γραμμές για την αγάπη μας τον ΠΑΟΚ.Παρακολουθώ έκπληκτος τις μεταγραφές που κάνει η διοίκηση της ομάδας και μετά από αρκετά χρόνια νιώθω αισιόδοξος αλλά και περήφανος για τις συγκεκριμένες επιλογές.Έκπληκτος επίσης ένιωσα όταν διάβασα ότι ο παικταράς Φωτάκης ήταν στην ομάδα μας την περίοδο 1998-2000,αλλά κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί του,δόθηκε στην Καλλιθέα και από εκεί τον ανακάλυψε σε ένα φιλικό παιχνίδι με το Αιγάλεω ο Χατζάρας.Ελπίζω να μην πάρουμε τον Αθανασιάδη με τον ίδιο τρόπο,αφού έχει κανει όνομα σε άλλη ομάδα.Πολύ καλές επιλογές είναι και οι Αμπουμπακαρί,Κρέσιτς,Παπάζογλου.Ο πρώτος θα μας δώσει ταχύτητα και δύναμη στον άξονα,ένας τομέας που χρειάζομασταν ενίσχυση,ο Κρέσιτς είναι πολύ καλός τερματοφύλακας και ο Παπάζογλου γεμίζει την αντίπαλη περιοχή με τα πλούσια σωματικά του προσόντα.Κάτι που θέλω να ζητήσω στ'αδέρφια μου που ζουν κυρίως στην Θεσσαλονίκη είναι ένα απλό πράγμα.Να σταματήσουμε να διαμαρτυρόμαστε ακόμα και δίκιο να έχουμε,δεν χρειάζεται να τους δίνουμε χαρά εδώ κάτω στην Αθήνα,επίσης θα ήθελα να αφήσουμε τους παίκτες να παίξουν την μπάλλα τους χωρίς να τους κάνουμε θεούς μετά από μερικά καλά παιχνίδια(είδατε τι έγινε με Μούσλι).Θέλω να στηρίξουμε την ομάδα να φύγει μπροστά με τις φωνές μας,με την αγάπη μας και να κρατάμε την κριτική για τις μεταξύ μας συζητήσεις,αφού ξέρετε ΠΑΟΚ είμαστε,μαλώνουμε και τα ξαναβρίσκουμε.Χάρηκα ειλικρινά που έμειναν ο Γκαρσία με τον Κονσιεσάο,πιστεύω ότι ο καθένας ξεχωριστά έχει να δώσει ακόμα στην ομάδα,αρκεί να γίνει σωστή διαχείριση από τον Σάντος,ειδικά ο Σέρτζιο δεν γίνεται να παίζει σε όλα τα παιχνίδια 90 λεπτά,αλλά να δέχετε και ο ίδιος να γίνει αλλαγή πιο νωρίς χωρίς να χρειάζεται να σκάσει.Τέλος πάντων παιδιά έχω πολλά να πω,αλλά δεν είναι της ώρας,είμαι σίγουρος πια ότι ο ΠΑΟΚ είναι στο σωστό δρόμο,αισιοδοξία χρειάζεται και όχι μιζέρια.Παντού και πάντα ΠΑΟΚ.ΠΑΟΚ μου σ'αγαπώ και σ'ευχαριστώ γι'αυτά που μου δίνεις.ΠΑΟΚ μου γλυκιά μου αγάπη,αισιοδοξία μου, οδηγέ μου,όραμά μου.........

Δεν υπάρχουν σχόλια: