Κυριακή 14 Ιουνίου 2009

ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΡΛΑΝΤΟ...ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ


Καλημέρα σας φίλοι μου,δεν πιστεύω να έχετε αγωνία για το σημείο που θα σας δώσω;Είμαι σίγουρος ότι απλώς μπαίνετε για να δείτε αν είμαι καλά,αν θα γράψω κάτι διαφορετικό,κάποια ανάλυση για το παιχνίδι,λοιπόν σήμερα δεν έχω να πω τίποτα,πάρα μόνο ότι τα παιδιά του Ορλάντο πρέπει να ξεχάσουν τα πάντα,τα προηγούμενα παιχνίδια,τον τρόπο που τα έχασαν,και να παίξουν για το παιχνίδι και την αξιοπρέπειά τους.Ειλικρινά είμαι πολύ στεναχωρημένος για την τροπή που έχει πάρει ο τελικός,να μιλήσω για την διαιτησία που παίζει με τα χίλια Λέϊκερς δεν θα το κάνω γιατί είμαι ΠΑΟΚ.Πάμε ρε Ορλάντο να κάνουμε μία νίκη ακόμα,έτσι για να τους την σπάσουμε,να τους αγχώσουμε λίγο ακόμα.........

ΟΡΛΑΝΤΟ ΜΑΤΖΙΚ-ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΛΕΪΚΕΡΣ (2.5) 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: