Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΜΠΑΣΚΕΤ-ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ,ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Ο ΠΑΟ


Καλημέρα σας φίλοι μου,πριν από καμμιά ώρα τέλειωσε ο τελικός του ελληνικού πρωταθλήματος και για μια ακόμη φορά το πήρε ο ΠΑΟ.Ειχα γράψει σε προηγούμενη ανάρτηση πόσο κακή επιλογή έχει γίνει όσον αφορά το ρόστερ του ΟΣΦΠ,μια ομάδα που έχει μόνο ξεσπάσματα, με τρομερή αδυναμία όταν αντιμετωπίζει ομάδες με δυνατή ρακέτα ,να τις ανοίξει λόγω της αδυναμίας να σουτάρει από μακριά.Έγκλημα κατά τη γνώμη μου να φέρουν έναν ρολίστα Αμερικάνο που έχει αθλητικά προσόντα,αλλά πολύ κακό σουτ,άρα δεν κάνει για Ευρώπη.Θα μου πείτε ότι επιμένω στον Τσιλντρες,δεν έχω τίποτα με το παιδί,αυτοί που τον έφεραν πρέπει να έχουν το πρόβλημα,αφου εκθέτουν έναν αθλητή που δεν κάνει για την Ευρώπη,αλλά εκθέτουν και τον εαυτό τους για τη συγκεκριμένη επιλογή.Μόνο Ευρωπαϊκά παιχνίδια έχει το κουπόνι σήμερα,πάμε γρήγορα στις επιλογές μου,α και καλή επιτυχία παιδιά....

ΝΑΝΣΙ-ΡΟΑΝ (7.5) 1

ΒΙΛΕΡΜΠΑΝ-ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ(10.5) 2

ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΙΛΑΝΟ-ΜΠΙΕΛΑ(6.5) 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: