Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ


Καλημέρα σας φίλοι μου,έχουμε χαθεί τις τελευταίες μέρες,δεν υπάρχει τίποτα από μπάσκετ και μετά από αρκετό καιρό καθημερινής επικοινωνίας κάπου ατονησε το ενδιαφέρον μου για το μπλοκ.Το μυαλο μου αυτή την εποχή έχει εστιάσει στην δουλειά μου,προσπαθώ να κάνω όσο το δυνατόν περισσότερες πωλήσεις για να δώσω αισιοδοξία τόσο στους συναδέρφους μου που έχουν ανασφάλεια,όσο και στην διεύθυνση που και αυτοί έχουν ανασφάλεια και αγωνία για το μέλλον.Σκόπιμα δεν μιλάω για τον εαυτό μου για τον απλό λόγο ότι είμαι πωλητής και αν ο πωλητής χάσει την πίστη του,καλύτερα να παραιτηθεί και να πάει σπίτι του.Μιας και δεν υπάρχει μπάσκετ όπως είπαμε σήμερα θα σας δώσω μαγικές προβλέψεις από το πρωτάθλημα των μάγων........

ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΠΑΡΑΝΑΕΝΣΕ-ΚΟΡΙΝΘΙΑΝΣ OVER KOYBAΣ
MΠΑΟΥΡΕΡΙ-ΑΤΛΕΤΙΚΟ ΜΙΝΕΙΡΟ OVER ΤΑΜΕΙΟ
ΣΑΟΥ ΠΑΟΛΟ-ΝΑΟΥΤΙΚΟ 1 ΤΑΜΕΙΟ
ΚΡΟΥΖΕΙΡΟ-ΑΒΑΙ 1 ΤΑΜΕΙΟ
ΜΠΟΤΑΦΟΝΓΚΟ-ΓΚΟΙΑΣ 1 ΚΟΥΒΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: