Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΜΠΟΚΗΣ-Ο ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΣΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΟΥ




Καλησπέρα σας φίλοι μου,την αρχή την κάνω εγώ με τον Γιάννη Καλαμπόκη,έναν παικταρά που αυτή τη στιγμή είναι 31 χρονών,όπου παίζει βγάζει μάτια και για κάποιους λόγους που εγώ δεν μπορώ να καταλάβω δεν παίζει στην εθνική ομάδα.Ξεκίνησε να καλείτε από πέρσι,τελικά δεν επελέγη στη δωδεκάδα,ελπίζω φέτος να ήρθε η ώρα του.Ο Γιάννης γεννήθηκε στις 15 Αυγούστου 1978 στο Περιστέρι,γειτονιά που έχει βγάλει πολύ μεγάλους παίκτες,έκανε πολύ μεγάλη καριέρα στην Α2 με το Π.Φάληρο μέχρι να τον ανακαλύψουν οι μεγάλες ομάδες και συγκεκριμένα ο Ολυμπιακός το 2003 όταν ήταν ήδη 25 ετών.Η πλάκα είναι ότι εκείνη την εποχή στον Ολυμπιακό πήγε επειδή υπήρχε χαμηλό μπάτζετ και ήταν ευκαιρία για την ομάδα του Πειραιά να πάρει αυτό τον παικταρά με πολύ χαμηλό συμβόλαιο.Αργότερα έπαιξε στην ΑΕΚ αλλά και στην ομάδα μου τον ΠΑΟΚ όπου κάνει καταπληκτικό πρωτάθλημα,βγαίνει πρώτος σκόρερ και πιο βελτιωμένος παίκτης του πρωταθλήματος Α1.Για εθνική ομάδα ούτε λόγος ακόμα,στην θέση του έπαιζε ο Χατζηβρέτας,μετά πηγαίνει τον Πανιώνιο που πάλι παίζει σαν ένας μεγάλος ηγέτης,ώσπου πέρσι τον κάλεσαν πρώτη φορά στην εθνική.Φέτος μόλις τελείωσε η σεζόν με τον Πανιώνιο,έπαιξε 4 παιχνίδια με την Μπένετον και τον κάλεσαν ξανά στην εθνική.Ελπίζω Γιάννη,φίλε μου που δεν έχουμε ακόμα γνωριστεί,να παίξεις φέτος στην εθνική ομάδα,ξέρω πόσο πολύ την αγαπάς και να έρθει η δικαίωση για σένα.Ο Γιάννης είναι 1.95 παίζει σούτινκγ γκάρντ,έχει πολύ δυνατά πόδια που του επιτρέπουν να κάνει διεισδύσεις στην αντίπαλη ρακέτα,ένας τομέας που υποφέρει η εθνική χρόνια,έχει πολύ καλό σουτ από μέση και μακρινή απόσταση,πολύ καλό χειρισμό της μπάλλας που του επιτρέπει να βγάζει μόνος του φάσεις όταν δεν βγαινει το σύστημα και παίζει πολύ καλή άμυνα.Φίλε Γιάννη είναι πολύς κόσμος που ξέρει μπάσκετ και σε εκτιμάει,απλώς εγώ προσπάθησα να γράψω λίγες γραμμές για σένα.Είναι πολύ άδικο που δεν είσαι βασικός στην εθνική εδώ και πολύ καιρό,αλλά είναι άδικο και για την εθνική ομάδα που δεν παίζεις σε αυτήν.Σου εύχομαι ότι καλύτερο να είσαι υγιής και αισιόδοξος.Σ'ευχαριστώ για την χρονιά που έπαιξες στον ΠΑΟΚ,για τον τρόπο που αγωνίστηκες αλλά και για τον σεβασμό που έδειξες στη ομάδα μου.........

1 σχόλιο:

indianbet είπε...

σου αφησα linkστο chat