Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ


Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι,έλειπα όλο το διήμερο στην ιδιαίτερη πατρίδα μου την Καλαμάτα,είμαι γεμάτος μυρωδιές,χαμόγελα και γεύσεις από την μεσσηνιακή γη.Για όποιον θέλει να μην πληρώνει για ξαπλώστρες και ομπρέλλες,να δίνει για ούζο με μεζέ 2,5€,φρέντο 2,5€,ποικιλία που τρώνε 5 άτομα 10€,ας πάει στην Καλαμάτα να περάσει όμορφες διακοπές χωρίς να περάσει ποτέ από το μυαλό του ότι οι ντόπιοι τον κοιτάνε στην τσέπη και μετά στα μάτια.Όσον αφορά την διασκέδαση υπάρχουν τα πάντα,εκπληκτικά μαγαζιά,μπαράκια πάνω στη θάλασσα,ταβέρνες που είναι 1000 μέτρα πάνω από την Καλαμάτα με φοβερή θέα(Βέργα),για τους ανθρώπους του πνεύματος το θέατρο της πόλης έχει κάθε χρόνο ωραίες παραστάσεις,στην παραλία που σφύζει από ομορφόπαιδια,αγόρια και κορίτσια,γίνεται κάθε χρόνο έκθεση βιβλίου,θα γευτείτε την παραδοσιακή γουρουνοπούλα(ψήνεται στο φούρνο τουλάχιστον 8 ώρες) με το χοιρινό να είναι τουλάχιστον 80 κιλά,γι'αυτό και δεν ψήνεται στην σούβλα όπως σε άλλες περιοχές την πατρίδας μας.Αν μείνετε στην πόλη θα έχετε το προνόμιο να την έχετε ορμητήριο για να πάτε πολύ κοντινές εκδρομές,στην Αβία(φοβερή παραλία,φρέσκο φτηνό ψάρι,στην Μάνη(Καρδαμύλη,Στούπα),στην Πύλο,στην Φοινικούντα και σε τόσα άλλα πανέμορφα μέρη που έχει η γη που γέννησε τον λεβέντη πατέρα μου,τον αυθεντικό ΝΤΑΒΟ( προς τιμή του είναι τ'όνομα που έχω επιλέξει για το μπλοκ)....

Υ.Γ:Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη από το κάστρο της Βέργας,έτσι φαίνεται η πόλη της Καλαμάτας από εκεί πάνω..........

Δεν υπάρχουν σχόλια: