Τετάρτη 17 Ιουνίου 2009

ΠΟΣΟ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ;

Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι,δεν σας κρύβω ότι πολλές φορές με φέρνουν σε μεγάλη αμηχανία οι φίλοι μου από την μεγάλη αγάπη που μου δίνουν απλόχερα,τέτοια αγάπη που με έχει κάνει πολύ κακομαθημένο όσον αφορά καινούργιους φίλους που αποκτώ και συναναστρέφομαι μέσα από τον κοινωνικό μου περίγυρο.Ειλικρινά δεν ξέρω πως να φερθώ σε ανθρώπους που συναντώ τα τελευταία χρόνια, παρεξηγούμαι εύκολα ως χαρακτήρας γιατί είμαι πολύ ενθουσιώδης όταν μου αρέσει κάποιος και αυτό κάνει τους άλλους να φτιάχνουν με το μυαλό τους περίεργους συνειρμούς,κάνοντας λάθος στον λογαριασμό.Οι παιδικοί μου φίλοι γνωρίζοντάς με πολύ καλά με άφησαν να τους δίνω τη ζεστασιά που ένιωθα και νιώθω γι'αυτούς χωρίς να παρεξηγούν τον ενθουσιώδη και υπερβολικό γεμάτο αγάπη χαρακτήρα μου.Εκεί ακριβώς εντοπίζω το πρόβλημα με τους καινούργιους,ζώντας μαζί μου μπερδεύονται,δεν έχουν συνηθίσει να τους λέει κάποιος σ'αγαπώ και εκείνη τη στιμή να το εννοεί,και το μεγαλύτερο πρόβλημα εκείνη τη στιγμή είναι το μυαλό τους που δεν μπορεί να συνηδειτοποιήσει τι τους συμβαίνει.Δεν έχουν καταλάβει ότι όσο υπερβολική και να είναι η αγάπη μου,την ίδια στιγμή αν μου χαλάσεις την καρδιά δεν θέλω ούτε να σε ξαναδώ.Έκοψα να κάνω παρέα με έναν εξαιρετικό χαρακτήρα γιατί παρεξηγήθηκε που δεν πήγα στα γενέθλια της γυναίκας του.Επίσης με έναν άλλο πολύ καλό μου φίλο σταμάτησα να τον βλέπω γιατί φερόταν πολύ άσχημα στη γυναίκα του σε σημείο που χάλαγε η βραδιά μας γιατί προσπαθούσαμε εγώ και η γυναίκα μου να τους τα φτιάξουμε.Θα μου πείτε τώρα που κολλάνε όλα αυτά σε σχέση με την αγάπη που δείχνω;Ε λοιπόν εκεί είναι ακριβώς το πρόβλημα,οι περισσότεροι άνθρωποι όταν νιώθουν αγάπη κάνουν το μεγάλο λάθος,αντί να την απολαύσουν,βγάζουν τον χειρότερό τους εαυτό πιστεύοντας ότι η παρέα τους είναι πολύ σημαντική για τους άλλους.Γιώργο,Δημήτρη,Αλέκο,Ηλία,Αντρέα,δημιουργήσατε ένα τέρας,φτιάξατε έναν άνθρωπο ελεύθερο ν'αγαπάει όποιον θέλει,ν'αγαπάει χωρίς να περιμένει ανταπόδωση,να δίνει όση αγάπη θέλει και το κυριότερο μου δώσατε το σπουδαιότερο,αποδεχτήκατε την διαφορετικότητά μου χωρίς να σας προβληματίζει,λέγατε πάντα το κλασικό...εντάξει Γιάννης είναι αυτός και γελάγατε όλοι μαζί.Δεχτήκατε την μεγάλη μου αγάπη, την ομάδα μου τον ΠΑΟΚ,χαίρεστε που είμαι ΠΑΟΚ,το θεωρείτε φυσιολογικό,Γιάννης είναι αυτός.Παιδιά γιατί σας γνώρισα όλους εσάς;Μήπως εάν δεν σας γνώριζα να ήμουν στο τρελοκομείο;Δεν θα ήταν καλύτερα να είχα γνωρίσει κάποιους άλλους για να μπορώ να προσαρμόζομαι καλύτερα στους απλούς φοβισμένους ανθρώπους που είναι γεμάτη η καθεμερινότητά μας;Μήπως πρέπει να έχω δύο εαυτούς;'Εναν για εσάς και έναν για τους άλλους;

2 σχόλια:

indianbet είπε...

καπως ετσι φιλαρακι μεγαλο θεμα ανοιξες....εγω προσωπικα σου ζητησα κατι μου το εδωσε χωρις να ρωτησεις πολλα-πολλα....ε δεν ειναι δυνατον να μην σου ανταποδοσω ΕΓΩ αυτο το πραγμα ....απο την αλλη ο καθενας δεν ξερεις πως θα αντιδρασει,anyway ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΒΑΣΕ

ntavos είπε...

Φίλε δεν αφορά εσένα το θέμα,δεν έχουμε καν γνωριστεί,αφορά καλούς ανθρώπους που δεν μπορούν να με καταλάβουν!!!!