Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΜΠΑΣΚΕΤ-ΤΟ ΦΑΡΔΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Ξεκινάω έτσι την ανάρτηση γιατί είμαστε πάλι 2 στα 3,από τύχη καλά πάμε δεν πιστέυετε;Για 0,5 πόντο δεν έχουμε το απόλυτο που είναι και ο καημός μου,αλλά που θα πάει θα το πετύχουμε.Σας μιλάω για τύχη γιατί όσες ικανότητες και να έχεις χρειάζεται η ρημάδα η τύχη θες δεν θες.Ακόμα και στην δουλειά μου(πωλήσεις) πιστεύω στην τύχη,γιατί μου συμβαίνει συνέχεια παιδιά να επισκέπτομαι ένα πελάτη μου και εκείνη την στιγμή να πουλάει ένα προϊόν δικό μου.Έτσι δημιουργούνται οι προυποθέσεις για να έχω μία επιτυχημένη επίσκεψη,που είναι να πάρω παραγγελία αλλά και να πληρωθώ από αυτόν.Βέβαια δεν φτάνει μόνο η τύχη,το ξέρω,εάν είσαι μαλάκας δεν σε βοηθάει τίποτα αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.Συγγνώμη για την πολυλογία,σήμερα θ'ασχοληθούμε με Ευρωλίγκα.......

ΤΣΣΚΑ ΜΟΣΧΑΣ-ΣΙΕΝΑ 1

ΟΥΛΚΕΡ-ΤΣΙΜΠΟΝΑ 1

ΜΑΛΑΓΑ-ΠΑΡΤΙΖΑΝ 1

ΟΛΥΜΠΙΑ ΜΙΛΑΝΟ-ΤΑΟΥ 1