Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΜΠΑΣΚΕΤ-ΕΥΡΩΠΗ-ΝΒΑ


1 στα 4 εχθές παιδιά,μακριά από τις συνήθεις επιτυχίες μας που είναι πάντα πάνω από 50%.Όμως παιδιά αυτή είναι η διαφορά του αθλητισμού σε σχέση με άλλα θεάματα ή δραστηριότητες που έχουν μαζική απήχηση σ΄εμάς.Εάν θέλουμε να ξέρουμε το αποτέλεσμα μπορούμε να δούμε μία ωραία ταινία που έχει δει κάποιος φίλος μας,να περάσουμε ένα ήσυχο απόγευμα χωρίς να χάσουμε τα λεφτά μας,χωρίς αγωνία,χωρίς να διαβάσουμε ένα ψώνιο όπως τον ntavo που κάθεται και σπαταλάει το χρόνο του για να ικανοποιήσει το ψώνιο του.Ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω τον λόγο που γράφω κάποια πράγματα και νιώθω την ανάγκη να επικοινωνώ μαζί σας, να σας ανοίγω την καρδιά μου,να σας εμπιστεύομαι τις εμμονές μου.Άυτά που σας λέω τα έλεγα από μικρός στις εκθέσεις μου στο σχολείο,μόνο που για κακή σας τύχη η εκάστοτε καθηγήτρια των ελληνικών θεωρούσε ότι ήταν πολύ σουρεαλιστικά και όχι ουσιαστικά αυτά που έγραφα,ήταν ονειρικά και όχι εφαρμόσιμα,όχι αληθινά.Το να είσαι ευθύς,αληθινός,ειλικρινής δεν ήταν αυτό που περίμεμε η καθηγήτρια από εμένα,έπρεπε να γράφω όπως οι άλλοι,συμβατικά,σύμφωνα με το σχέδιο,δεν υπήρχε χώρος για μένα,δεν έγραφα αυτά που έπρεπε.Επειδή τελικά ποτέ δεν κατάφερα να προσαρμοστώ σε αυτό το πρέπει συνεχίζω να είμαι ο ίδιος,να μην έχω αλλάξει καθόλου να έχω αποδεχτεί την διαφορετικότητά μου να χαίρομαι που αγαπάω τους φίλους μου,να εμπιστεύομαι τους ανθρώπους,να αγνοώ τα παπαγαλάκια που λένε ότι όλοι θέλουν το κακό σου,όλοι αποσκοπούν κάτι από εσένα.Αν σε όλα αυτά που διαβάζετε καταλαβαίνετε κάτι,χαίρομαι που το γράφω.Αν πάλι πιστεύετε ότι έχετε δίκιο καλύτερα μην με διαβάζετε,δεν θέλω να σας αναστατώσω,δεν θέλω να σας κάνω να σκεφτείτε,άλλωστε εσείς έχετε δίκιο.Αυτός τελικά είναι ο λόγος που γράφω,από γινάτι επικοινωνώ μαζί σας ,γιατί καμμία καθηγήτρια δεν διάβασε έκθεσή μου,γι'αυτό ανεβαίνετε αυτό το γολγοθά μαζί μου,σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή σας.Πάρτε τώρα 3 ματσάκια έτσι για την πλάκα.

ΡΕΑΛ-ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ 2

ΝΤΙΤΡΟΙΤ-ΣΑΝ ΑΝΤΟΝΙΟ 1

ΓΙΟΥΤΑ-ΒΟΣΤΩΝΗ 1

2 σχόλια:

indianbet είπε...

παοκτσακι εισαι και μονο αυτο φτανει join the group αν θες
σε βαζω στα links μου αν θεσ καντω και εσυ

ntavos είπε...

ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ ΦΙΛΕ,4 ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΛΗ ΜΑΣ Η ΖΩΗ,ΠΑΟΚ