Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΜΠΑΣΚΕΤ-ΝΒΑ


2 στα 3 ξανά εχθές φίλοι μου,πιστεύω ότι πάμε πολύ καλά,αν βέβαια παίζετε τα σημεία μονά αποδεκτά θα είστε σίγουρα κερδισμένοι,γιατί πολύ σπάνια δεν είμαστε στο 50% τουλάχιστον.Οι συνεχείς επιτυχίες μας, μου δίνουν θάρρος να συνεχίσω να επικοινωνώ μαζί σας και είμαι χαρούμενος που έστω 3 ή 4 από εσάς μπαίνετε στην ιστοσελίδα μας κάθε μέρα.Βλέπετε ότι μιλάω στον πληθυντικό για το λόγο ότι μπορεί να γράφω μόνος μου αλλά να ξέρετε ότι μαζί γράφουμε αλλά απλώς εγώ πατάω τα πλήκτρα.Για σήμερα παιδιά θα προτιμήσω τους Σίξερς παρότι παίζουν μέσα στην καλή έδρα που έχει το Μαϊάμι για το λόγο ότι είναι σε φόρμα αλλά και για ένα προσωπικό λόγο,μου αρέσουν τώρα οι Σίξερς πολύ περισσότερο απαλλαγμένοι από τον κωλοτούμπα Αιβερσον.Επίσης θα τιμήσω την πολύ καλή ομάδα της Γιούτα γιατί είναι πολύ δυνατή στην έδρα της και είναι σε τρομερή φόρμα.Για τρίτο σημείο μου αρέσει ο 1ος των Γουόριορς επειδή σαν ομάδες φέτος είναι η μέρα με τη νύχτα.

ΜΑΪΑΜΙ ΧΙΤ-ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΣΙΞΕΡΣ 2

ΓΙΟΥΤΑ ΤΖΑΖ-ΝΙΟΥ ΟΡΛΙΝΣ ΧΟΡΝΕΤΣ 1

ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΣΤΕΙΤ ΓΟΥΟΡΙΟΡΣ-ΟΚΛΑΧΟΜΑ ΣΙΤΥ ΘΑΝΤΕΡ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: