Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Ξανά 2 στα 4 εχθές παιδιά χάνοντας τον Π.Α.Ο για 0,5 πόντο και πέφτοντας πολύ έξω μόνο στην Μπαρτσελόνα που κέρδισε βέβαια αλλά μόνο με 4 πόντους,ενώ εμείς ζητάγαμε 14.Κατά τ΄άλλα η Μπανταλόνα και η Καζέρτα ήρθαν όπως είχαμε υπολογίσει άρα δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα παραπάνω.Σήμερα το κουπόνι δεν έχει τίποτα και σας γράφω έτσι για την παρέα μιας και φεύγω για τριήμερο ταξίδι και δεν θα έχω την ευκαιρία να επικοινωνήσω μαζί σας.Βλέπετε αρκετά συχνά να σας μιλάω για τους φίλους σας,να σας προτείνω να τους βλέπετε,να τους αγαπάτε, να περνάτε χρόνο μαζί τους,έτσι ήρθε η ώρα να σας πω τον λόγο που θεωρώ τους φίλους κάτι τόσο σημαντικό,που πολλές φορές συγκινούμαι όταν μιλάω γι'αυτούς.Εάν αυτή τη στιγμή είμαι μία ισοροπημένη προσωπικότητα οφείλεται κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό σε αυτούς.Έχοντας μεγαλώσει από πολύ μικρός χωρίς τον πατέρα μου και έχοντας μία μάνα που δούλευε από το πρωί μέχρι το βράδυ,οι φίλοι μου ήταν η οικογένοια που είχα επιλέξει αλλά και με είχε επιλέξει σε κείνα τα χρόνια που είναι τα πιο σημαντικά στην διαμόρφωση μιας προσωπικότητας.Μου έδωσαν αγάπη,σιγουριά,αυτοπεποίθηση,αισιοδοξία αλλά και το πιο σημαντικό, που είναι η αναγνώριση.Είναι για μένα η όλη ιστορία σε έναν φυσιολογικό άνθρωπο,να έχει την πρώτη αναγνώριση μέσα από το περιβάλλον του.Μετά είναι πολύ εύκολο να βρεί τον δρόμο του έχοντας στο μυαλό του ότι αξίζει σαν άνθρωπος,όταν απολαμβάνει την επιβράβευση αλλά και την δίκαιη κριτική από ανθρώπους που τον αγαπάνε και πονάνε γι'αυτόν.Κάτι που δεν σας έχω πει ποτέ είναι ότι είμαι πάρα πολύ τυχερός γιατί οι φίλοι που μου έδωσαν αυτή την αγάπη είναι όλοι τους αυτή τη στιγμή πετυχημένοι επαγγελματίες και πολυ καλοί οικογενοιάρχες.Το πιο σημαντικό όμως για μένα είναι ότι δεν είναι κομπλεξικοί,μίζεροι,ζηλιάρηδες,λιγούρηδες,λίγοι.
Είναι για μένα τόσο σημαντικοί όσο σημαντική είναι η ίδια η ζωή μου.ΑΝΔΡΕΑ,ΓΙΩΡΓΟ,ΔΗΜΗΤΡΗ,ΑΛΕΚΟ,ΗΛΙΑ,σας αγαπώ και σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: