Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΜΠΑΣΚΕΤ-ΝΒΑ


Ξανά 2 στα 3 εχθές φίλοι μου,χάσαμε μόνο τους Σίξερς για 0,5 πόντο.Συνεχίζουμε με μεγάλο ποσοστό επιτυχίας,θέλω να παραδεχτώ την ρέντα που έχουμε τελευταία,που φάνηκε ακόμα και σε μία βιαστική διαισθητική ανάρτηση που κάναμε στο μπλοκ του φίλου μου του Σαμάκου.Το αστείο ήταν αλλά και η μεγάλη αλήθεια,ότι τόσο εγώ όσο και ο Σαμάκος γράφουμε καθαρά διαισθητικά και φάνηκε από το ότι επιλέξαμε το ίδιο ματς (Μαλίν) και το πιάσαμε.Επίσης θέλω ξανά να ευχαριστήσω τους φίλους του φίλου μου του Σαμάκου που επισκέπτονται το μπλοκ μας και μας δίνουν δύναμη,αισιοδοξία και συντροφιά για να συνεχίζουμε να κάνουμε το ψώνιο μας.Συνεχίστε να παίζετε με σύνεση,μεθοδικά και πάντα μονά αποδεκτά.Αυτό σας το υπενθυμίζω για πολλοστή φορά γίνεται μόνο μέσω διαδυκτίου, εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες ρωτήστε τον Σαμάκο που έχει σχετικά μπάνερ,είναι πολύ πιο ειδικός και πιστέψτε με μόνο κέρδος θα έχετε μακροπρόθεσμα εάν ακούτε αυτό το παιδί.Τώρα για μπάσκετ δεν έχει τίποτα σήμερα στο κουπόνι,ένα μικρό σχόλιο θα μου επιτρέψετε να κάνω για τον χθεσινό τελικό κυπέλου.Είχαν τόση αυτοπεποίθηση τα παιδιά του Π.Α.Ο που ακόμα και όταν προηγήθηκε ο Ο.Σ.Φ.Π στο 3ο δεκάλεπτο δεν πέρασε σε κανέναν από τα μυαλό ότι μπορεί να κερδίσει τον τελικό.Αυτό για μένα πρέπει να ψάξει ο Ο.Σ.Φ.Π εάν θέλει κάποια στιγμή να σηκώσει κεφάλι απέναντι στον μεγάλο του αντίπαλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: