Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΜΠΑΣΚΕΤ-ΝΒΑ


2 στα 3 εχθές φίλοι μου,χάσαμε μόνο το Μέμφις που όντως δεν έχει καλή ομάδα αλλά οι ομάδες που δεν έχουν στόχους,δεν έχουν και άγχος άρα είναι επικίνδυνες.Ελπίζω να είστε ευχαριστημένοι από τις προβλέψεις και σας ευχαριστώ που επισκέφτεστε το μπλογκ όλους σας και βέβαια τους επισκέπτες του φίλου μου του Σαμάκου.Σήμερα λοιπόν θα τιμήσω ξανά το Κλίβελαντ παρότι την τελευταία φορά μας έστειλε κουβά.Δεν βλέπω κάτι άλλο παιδιά εκτός απο τον 1ο των Λέϊκερς και θα προτιμήσω να μην δώσω άλλο αποτέλεσμα επειδή δεν έχω έμπνευση.Κάτι που θέλω να σας πω είναι ότι δεν έχω καμμία σχέση με τη εταιρεία στοιχημάτων που ανοίγει αυτόματα όταν μπαίνετε στο μπλογκ αλλά ανοίγει λόγω του καταμετρητή που έχω βάλει.Εάν ενδιαφέρεστε για διαδικτιακό στοίχημα σας παρακαλώ απευθηνθείτε στον Σαμάκο.Καλή επιτυχία,ν'αγαπάτε τους φίλου σας,είναι το οξυγόνο σας, απλώς δεν το έχετε διαπιστώσει ακόμα.

ΙΝΤΙΑΝΑ ΠΕΪΣΕΡΣ-ΚΛΙΒΕΛΑΝΤ ΚΑΒΑΛΙΕΡΣ 2

ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΛΕΪΚΕΡΣ-ΟΚΛΑΧΟΜΑ ΣΙΤΥ ΘΑΝΤΕΡ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: