Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Χαλκιάς: «Είναι μακριά το τέλος της καριέρας μου»


Δε σταματώ… να παίζω ποτέ θα μπορούσε να τραγουδά ο Κώτσας Χαλκιάς, που είναι αποφασισμένος να φοράει τα ποδοσφαιρικά του γάντια και μετά το πέρας της διετούς ανανέωσης του συμβολαίου του με τον ΠΑΟΚ.

Ο διεθνής γκολκίπερ, με συνέντευξη του στην εφημερίδα “Εξέδρα”, μίλησε για την επέκταση της αγωνιστικής παραμονής του στην Τούμπα, την καλή πορεία του «Δικέφαλου» αλλά και τους αγώνες Παγκοσμίου Κυπέλλου, για τους οποίους η ανυπομονησία του 36χρονου πορτιέρο είναι μεγάλη.

«Περιμένω πως και πως το Παγκόσμιο Κύπελλο. Η σκέψη μου όμως γι' αυτό θα γίνει πιο έντονη μετά τον Μάιο, όταν θα αρχίσει η προετοιμασία μας. Μέχρι τότε θα είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις της ομάδας μου γιατί μόνο έτσι θα δείξω ότι είμαι σε καλή κατάσταση. Είναι μία διοργάνωση στην οποία θέλουν όλοι να συμμετάσχουν».

Ερωτηθείς για το συμβόλαιο του, ο Κώτσας Χαλκιάς ανέφερε: «To συμβόλαιο μου θα είναι για δύο χρόνια και χαίρομαι για αυτό. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι αισθάνομαι πολύ καλά και δεν περνάει τίποτα από το μυαλό μου ότι πλησιάζει το τέλος της καριέρας μου. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα είναι το τελευταίο μου συμβόλαιο. Θέλω να συνεχίσω στον ΠΑΟΚ και όσο συμβαίνει αυτό θέλω να βρίσκομαι και στην εθνική ομάδα. Δεν παραιτούμαι από την προσπάθεια να την βοηθήσω και αυτήν όσο με κρατούν οι δυνάμεις μου και αισθάνομαι καλά».

Αναφορικά με τη θετική και ισχυρή παρουσία του ΠΑΟΚ στο φετινό πρωτάθλημα, τόνισε: «Θεωρώ πως είναι στην καλύτερη κατάσταση τα τελευταία χρόνια. Έχουμε πολύ καλή βάση και σταθερή βελτίωση που μας έχει φέρει σε μία πάρα πολύ καλή κατάσταση. Έχουμε βρει την ταυτότητα μας και το θετικότερο είναι ότι συνδυάζουμε την ουσία με το καλό ποδόσφαιρο. Το θέμα είναι να υπάρξει εξέλιξη αγωνιστική και εξωαγωνστική. Η ομάδα δουλεύει άψογα, δεν έχει διακυμάνσεις στην απόδοσης της και τα αποδυτήρια λειτουργούν όπως πρέπει. Ο καθένας μας ξέρει τον ρόλο του.

Σε λιγότερο από ένα μήνα ξεπεράσαμε τα προβλήματα που είχαμε, παρά την κακή μας ψυχολογική κατάσταση και φέραμε τον ΠΑΟΚ εκεί που του ανήκει. Ως ομάδα έχουμε πλέον ταυτότητα. Μολονότι οι αλλαγές στην άμυνα ήταν πάρα πολλές εμείς καταφέραμε να έχουμε σταθερή απόδοση και να μην αλλάζει η συνταγή της επιτυχίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: