Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Βιβιάνα Καμπανίλε «Προτιμώ να τα φάω στους δικηγόρους τα 10.000 ευρώ που μου ζητάει η Κρίστι Κρανά»


Βιβιάνα Καμπανίλε

Η Σταρ Ελλάς Βιβιάνα Καμπανίλε βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης καλεσμένη στην εκπομπή «Κους Κους», και εκεί έδωσε την απάντησή της στην Κρίστι Κρανά. Η ιδιοκτήτρια της σχολής μοντέλων «Cristi Academy», με πρόσφατο εξώδικό της προς την πρώην μαθήτριά της, ζητά από αυτήν το ποσό των 10.000 ευρώ, κατηγορώντας την για αθέτηση συμβολαίου.



«Ένας κοινός γνωστός μας της είχε στείλει φωτογραφίες μου» είπε η Βιβιάνα σχετικά με το πώς μπήκε στη σχολή της κυρίας Κρανά. «Πήγα, και για τρεις μέρες μου μάθαινε να περπατάω, δεν ήξερα. Είχα πληρώσει κανονικά για τα μαθήματα» συμπλήρωσε, ενώ εξήγησε πως το συμβόλαιο με τη σχολή το υπέγραψε αφού πέρασε στις φιναλίστ του διαγωνισμού του ΑΝΤ1. «To 25% των αμοιβών το έπαιρνε η κυρία Κρανά και το αποδέχτηκα. Άλλωστε έκλεινε τις δουλειές, έπρεπε να πληρωθεί» συνέχισε η Σταρ Ελλάς σχετικά με τους όρους του συμβολαίου.



Η Κρίστι Κρανά



Στη συνέχεια, η Βιβιάνα είπε πως το συμβόλαιο δεν της επέτρεπε να αρνηθεί δουλειές που της έκλεινε η κ. Κρανά, όμως εκείνη για κάποιες από αυτές είχε άλλη άποψη, όπως για παράδειγμα για ένα «γυμνό εξώφυλλο σε γνωστό περιοδικό», το οποίο τελικά δεν δέχτηκε να κάνει. «Πήγα σε άλλο δικηγόρο και του είπα ότι δεν θέλω να συνεχίσω γιατί υπήρχαν πολλά πράγματα που με ενοχλούσαν» σχολίασε, ενώ αναφέρθηκε ακόμα και σε «παρεμβάσεις στην προσωπική της ζωή». «Δεν νομίζω να έχει η κυρία Κρίστι το δικαίωμα να πιάνει νυν και πρώην συντρόφους μου και να λέει διάφορα. Μπορεί να της έχω εμπιστευτεί ορισμένα πράγματα, αλλά ποτέ δεν πίστεψα ότι θα τα χρησιμοποιήσει εναντίον μου» τόνισε.



Τέλος, η Βιβιάνα δήλωσε πως δεν έχει πάει σε κάποιο άλλο πρακτορείο ακόμη. «Θέλω να τελειώνω από αυτό πρώτα» είπε, ενώ σχετικά με τα χρήματα που της έχουν ζητηθεί μέσω του εξωδίκου, η απάντησή της ήταν κατηγορηματική: «Πρέπει να πληρώσω 10.000 ευρώ για να αποδεσμευτώ, αλλά δεν είμαι διατεθειμένη να το κάνω. Θα πάμε στα δικαστήρια και τα 10.000 ευρώ προτιμώ να τα φάω στους δικηγόρους».

YUPI.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια: