Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Καλησπέρα σε όλους,σας εύχομαι να έχετε στο νέο έτος,υγεία και τύχη,α και μια πιο ανοιχτή καρδιά.Αυτό το τελευταίο το λέω στον εαυτό μου,μιας και είμαι πολύ δύσκολος χαρακτήρας,τόσο δύσκολος που καταντάω πολλές φορές μαλάκας.
Ήθελα επίσης να σας ευχαριστήσω για τις επισκέψεις στην ιστοσελίδα μου,να ευχαριστήσω τους παλιούς φίλους που με επισκέπτονταν για να διαβάσουν τις δικές μου απόψεις,τις προβλέψεις μου για το στοίχημα και βρέθηκαν προ εκπλήξεως όταν ξαφνικά έβλεπαν αναδημοσιευμένα θέματα σε έναν χώρο που τον είχαν συνηθίσει πολύ διαφορετικό.
Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω και κάποιους διαδικτυακούς φίλους για την πολύ μεγάλη βοήθειά τους για να στηθεί αυτός ο χώρος και σε κάποιους από αυτούς να ζητήσω την κατανόησή τους που δεν κατάφερα ν'ανταποκριθώ στις πολύ ευγενικές προσκλήσεις τους για συνεργασία.Είναι δύσκολο για μένα παιδιά λόγω των ταξιδιών,να έχω την ψυχική ηρεμία για περισσότερα,είναι και ο δύσκολος χαρακτήρας μου που δεν μπορώ να συνεργαστώ,βλέπετε είμαι μοναχικός λύκος,πάντως να ξέρετε,είμαι φίλος,αλλά πρέπει να μην στραβώνετε όταν δεν είμαι διαθέσιμος.
Σας αγαπώ όλους και σας ευχαριστώ πολυ....ΠΑΟΚ ΖΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: