Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΜΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ


Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι,σήμερα ξεκινάει το Ευρωμπάσκετ,η εθνική μας έχει ως πρώτο αντίπαλο τα Σκόπια και είμαι συναισθηματικά φορτισμένος,βλέπετε δεν είμαι από την πλευρά των <μοντέρνων αναρχοκουλτουριάρηδων>,εγώ είμαι από την άλλη πλευρά,ακόμα και όταν αναφέρομαι στα κακώς κείμενα, στον αθλητισμό ή στο δημόσιο βίο,ακριβώς εκείνη την στιγμή προσπαθώ να σκεφτώ Έλληνες που με κάνουν περήφανο.Μην βιάζεστε δεν εννοώ αυτούς που έχουν προβολή όπως οι πετυχημένοι αθλητές,αναφέρομαι σε κάποιους που σηκώνονται από τα χαράματα για να μπορέσουν να ζήσουν την οικογένοιά τους,να σπουδάσουν τα παιδιά τους,αυτούς που προσπαθούν να είναι χρήσιμοι,έχουν επιχειρήσεις που δουλέυουν κι'άλλοι σε αυτούς,δεν κλέβουν,σε κάποιους που είναι απλοί υπάλληλοι αλλά νιώθουν την εταιρεία που εργάζονται δικιά τους ,γιατί καταλαβαίνουν πόσο δύσκολο είναι να τρέχεις μία επιχείρηση, από την πιο μικρή εως την μεγαλύτερη.Βέβαια δεν αναφέρομαι στους <αγαπημένους> μου δημόσιους υπάλληλους που πλην ελάχιστων εξαιρέσεων ζουν παρασητικά χωρίς να προσφέρουν τίποτα.....

ΠΓΔΜ 10.50-ΕΛΛΑΔΑ 1 (Θα κερδίσει η Ελλάδα αλλά το σκορ θα είναι κλειστό) 54-86 ΝΟ
ΡΩΣΙΑ-ΛΕΤΟΝΙΑ 4.50 1 81-68 ΥΕΣ
ΑΓΓΛΙΑ 14.50-ΣΛΟΒΕΝΙΑ 1 59-72 ΥΕΣ
ΠΟΛΩΝΙΑ-ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ 6.50 1 90-78 ΥΕΣ
ΓΑΛΛΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ 12.50 2 70-65 ΥΕΣ
ΚΡΟΑΤΙΑ-ΙΣΡΑΗΛ 10.50 2 86-79 ΥΕΣ
Μόνο την Ελλάδα χάσαμε αλλά μας πήγε γούρι......

Δεν υπάρχουν σχόλια: