Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ;ΟΕΟ;ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ.....


Την ανάρτηση την γράφω στο ημίχρονο,παιδιά ειλικρινά δεν με νοιάζει εάν μου προσάψετε οποιονδήποτε χαρακτηρισμό.Εγώ αυτή τη στιγμή είμαι πολύ χαρούμενος,θα μου πείτε γίνεσαι σαν κι'αυτούς;Τότε εάν θέλετε να μην είμαστε σαν κι'αυτούς,ας είμαστε υπεράνω.Δεν γαμιέται ας αυτοπροσδιορίζονται όπως θέλουν,και τι έγινε;Ξέρω γίνομαι περίεργος,ίσως δεικτικός,μπορεί και λίγο μαλάκας,για την Ελλάδα μπορεί να γίνω πολύ μαλάκας.Ας έχει κολοέλληνες,ας έχει άξεστους,ας έχει αγενείς,η Ελλάδα που αγαπάω εγώ δεν τους έχει αυτούς μέσα,έχει τους άλλους,πιστέψτε με είναι πολλοί........ΕΛΛΑΔΑ Σ'ΑΓΑΠΩ
Υ.Γ:Ο καλύτερος παίκτης των ψευτομακεδόνων ήταν ο γεννημένος στη <ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ> Τζερεμάϊα Μάσεϊ(ναι ο πρώην παίκτης του Αρούλη)...

Δεν υπάρχουν σχόλια: