Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

ΠΑΟΚ-17 ΝΤΕΡΜΠΙ:4 ΙΣΟΠΑΛΙΕΣ,13 ΗΤΤΕΣ,ΤΟ ΑΝΕΧΕΣΤΕ;


Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι,πριν από λίγη ώρα γύρισα στο ξενοδοχείο,η δουλειά μου πήγε καλά σήμερα,αύριο το πρωί αφού επισκεφτώ 3 πελάτες μου,θα ανηφορίσω για το Αγρίνιο.Δεν σας κρύβω ότι όλη μέρα το μυαλό μου είναι στον ΠΑΟΚ.Δεν σκέφτομαι την οικογένοιά μου που βρίσκεται στην Αθήνα,δεν σκέφτομαι την δουλειά μου που αυτές οι στιγμές είναι πολύ κρίσιμες,οι σκέψεις μου είναι στην μεγάλη μου αγάπη τον ΠΑΟΚ.Ήθελα να σας εξομολογηθώ ότι κάποιες στιγμές ήμουν σε αμηχανία σχετικά με το άγριο κράξιμο που ρίχνω στον αγέλαστο(Σάντος).Διαβάζω σε άλλα Παοκτσίδικα σαϊτ,ότι δεν πρέπει να γκρινιάζουμε γιατί κανουμε κακό στην ομάδα,η εσωστρέφεια φέρνει άσχημα αποτελέσματα,τέλος πάντων,όλοι οι φίλοι που διαφωνούν με εμάς τους γκρινιάρηδες,τέτοιες απόψεις εκφράζουν.Ήθελα να σας πω ότι με την στατιστική δεν τα πάω καλά,δεν ενημερώνομαι δεν το ψάχνω,ακόμα και στο στοίχημα,οι προγνώσεις μου βγαίνουν από το ένστικτο και από τις γνώσεις μου από το άθλημα.Τώρα το βράδυ όπως γύριζα στο ξενοδοχείο,είχα ανοίξει ραδιόφωνο,αθλητικά,κάποια στιγμή μίλαγαν για τον ΠΑΟΚ και λέει ένας δημοσιογράφος από την Θεσσαλονίκη,τον τίτλο της ανάρτησης,17 ντέρμπι,4 ισοπαλίες,13 ήττες,εκεί τρελάθηκα,μελάνιασα,μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι,είπα μέσα μου τέλος,δεν μ'ενδιαφέραι ειλικρινά στο όνομα της οποιασδήποτε ενότητας,ηρεμίας,εγώ να ηρεμήσω και να συνεχίσω να ανέχομαι τον κομπλεξικό.Τέρμα,τέλος,εδώ έφτασε ν'ακούσω στα 42 μου χρόνια ότι είμαι γραφικός επειδή βρίζω τον κομπλεξικό,δεν μ'ενδιαφέρει τίποτα,ο ΠΑΟΚ δεν είχε φτάσει ποτέ σε αυτό τον τραγικό απολογισμό,λάθος λέξη,κατάντια ταίριαζε καλύτερα.ΠΑΟΚ σ'αγαπώ γι'αυτό και γίνομαι γραφικός,σπαστικός,εριστικός,ότι να'ναι μπορώ να γίνω αρκεί να μην είσαι ΕΣΥ σε αυτή την κατάσταση...ΠΑΟΚ Σ'ΑΓΑΠΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: