Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΠΑΓΩΤΟ ΚΑΪΜΑΚΙ ΜΕ ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΚΕΡΑΣΙ


Καλησπέρα σας καλοί μου φίλοι,όταν ήμουν μικρός τα καλοκαίρια τα πέρναγα στο χωριό μου,το Αριοχώρι Μεσσηνίας,τα μεσημέρια μου τα πέρναγα στο καφενείο του Κώστα του Κοϊνη,εκεί ανάμεσα σε ατελείωτες παρτίδες τάβλι,ο Κώστας μας έβαζε παγωτό καϊμάκι και από πάνω έβαζε γλυκό κουταλιού σταφύλι που είχε φτιάξει η γυναίκα του η Σταθία.Τι γεύση ήταν αυτή ρε παιδιά,τι να σας πω,τέλος πάντων,ο Κώστας έχει συγχωρεθεί, η Σταθία ζει ακόμη,το καλό όμως είναι ότι το καφενείο λειτουργεί ακόμη και αυτός που το έχει ανοίξει είναι καταπληκτικό παιδί και η πλάκα είναι ότι τον λένε Κώστα.Ποιος ξέρει,ίσως χαίρετε η καρδούλα αυτού του καταπληκτικού ανθρώπου,του Κοϊνη που είχε το 2ο καφενείο του χωριού,σε αυτό που μαζευόταν η νεολαία γιατί στο άλλο που είχαν ο Γιώργος και η Βενέτα ήταν το στέκι των μεγαλύτερων και εμείς οι πιτσιρικάδες από σεβασμό δεν πηγαίναμε για να μην μπλεκόμαστε στα πόδια τους.Αυτή τη στιγμή λοιπόν τρώω παγωτό καϊμάκι,αλλά με γλυκό κουταλιού κεράσι,δεν είχα σταφύλι,αλλά πιστέψτε με δεν έχει τηυν ίδια γεύση,δεν είναι το ίδιο!!Τα προβλήματα στην σύνδεση έχουν περιοριστεί,δυστυχώς όμως παραμένουν,προσπαθώ να είμαι ψύχραιμος και αισιόδοξος....ΠΑΟΚ Σ'ΑΓΑΠΩ

ΣΑΛΑΜΑΝΚΑ-ΚΑΣΤΕΓΙΟΝ 1
ΧΙΡΟΝΑ-ΤΑΡΑΓΟΝΑ Χ
ΡΕΑΛ ΣΟΣΙΕΔΑΔ-ΡΑΓΙΟ ΒΑΓΙΕΚΑΝΟ 1
ΛΕΒΑΝΤΕ-ΟΥΕΣΚΑ 1

Δεν υπάρχουν σχόλια: