Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

ΣΤΟΙΧΗΜΑ-ΕΛΛΑΔΑ-ΚΡΟΑΤΙΑ 76-68 ΣΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ


Καλημέρα σας καλοί μου φίλοι,μου αρέσει αυτή η εθνική,έχει τα στοιχεία του Γιαννάκη,δυνατή άμυνα και υπομονή αλλά μου αρέσει πιο πολύ στην επίθεση γιατί δείχνει πιο ελεύθερη.Ο Καλάθης θα γίνει πολύ μεγάλος παίκτης,ο Σχορτσιανίτης άρχισε να δείχνει αυτό που μπορεί,αυτή η ομάδα με την προσθήκη μόνο του Διαμαντίδη από αυτούς που λείπουν θα μας δώσει πάλι μεγάλες χαρές.Επειδή γνωρίζω από πρώτο χέρι το άθλημα,νομίζω ότι μας ταιριάζει πάρα πολύ,εάν βγείτε στα μπασκετικά στέκια να δείτε τι παίκτες παίζουν εκεί θα καταλάβετε.Από ένα μικρό χωριό της Μεσσηνίας είναι η καταγωγή μου,300 μόνιμοι κάτοικοι,έχει βγάλει 2 παίκτες που έπαιξαν ή παίζουν στην Α1.Ο ένας είναι ο μεγάλος Δημήτρης Αβδάλας και ο άλλος είναι ο Νίκος Αγγελόπουλος.Για την ιστορία το χωριό μου είναι το Αριοχώρι.Σήμερα εναντίον των Κροατών παίξαμε ένα ημίχρονο πολύ καλά και στο 2ο απλά περιμέναμε να τελειώσει το μαρτύριο των αντιπάλων μας.......
Υ.Γ:Δεν έχουνβγει τα χάντικαπ ακόμα,αύριο εάν βρω χρόνο θα σας δώσω προγνώσεις........

Δεν υπάρχουν σχόλια: