Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Ηχηρή παραίτηση Τατσόπουλου από τον ΣΥΡΙΖΑ! Κλαίει η ..μισή Αθήνα


Αναρτήθηκε από τον/την economikos στο Ιανουαρίου 9, 2014
20140109-205500.jpgΥπέβαλε την παραίτησή του και ενημέρωσε μέσω Facebook.. Ορίστηκε συνάντηση με τον Αλέξη Τσίπρα για αύριο, Παρασκευή.
Η ανάρτηση του Πέτρου Τατσόπουλου:
«Κείμενα όπως το εν λόγω, καθώς και ανάλογες δηλώσεις βουλευτών ή στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, αληθινή ομοβροντία φίλιων πυρών, κατακλύζουν από το πρωί το Διαδίκτυο. 
Μην κουράζεστε. Δεν ζήτησα ποτέ την έγκριση, την ανοχή ή τη στήριξη κανενός για τις όποιες δημόσιες απόψεις μου, διαστρεβλωμένες ή μη. ΄Εχω δηλώσει κατ’ επανάληψη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να με διαγράψει από την κοινοβουλευτική του ομάδα όποτε κρίνει ότι η παρουσία μου εκεί είναι επιζήμια. Για να σας διευκολύνω ακόμη περισσότερο και να σας απαλλάξω από το άγος μιας διαγραφής, έχω θέσει την παραίτησή μου στη διακριτική ευχέρεια του Αλέξη Τσίπρα. Ο ίδιος θα κρίνει εάν και πότε θα την αποδεχτεί. Καλό σας βράδυ», ανέφερε ο βουλευτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: