Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Όπου ακουμπήσεις λερώνεσαι....

 
 

Καλησπέρα σε όλους,με πολύ ενδιαφέρον διάβασα την επιστολή των απλήρωτων εργαζομένων του τηλεοπτικού σταθμού Alter,που δημοσίευσε το Fimotro.Για μένα προσωπικά ήταν μία ακόμα απογοήτευση για ανθρώπους που δεν γνώριζα φυσικά,αλλά η δυναμική στάση τους απέναντι στους προδότες του μνημονίου,με είχε κάνει να έχω μία πολύ θετική γνώμη γι'αυτούς.Διάβασα λοιπόν τις αμοιβές των "μεγάλων" στελεχών του καναλιού και παρ'ότι ήμουν υποψιασμένος ότι θα παίρνουν πολλά λεφτά,δεν περίμενα ειλικρινά αυτά τα ποσά.Αναφέρομαι ειδικά σε δύο ανθρώπους,που δεν έχω πρόβλημα να τους αναφέρω γιατί όπως έγραψα παραπάνω είχα αρχίσει να τους εκτιμώ.Δεν περίμενα ποτέ ο Νίκος Χατζηνικολάου να έχει αμοιβή 1.000.000ε και ο Γιώργος Τράγκας 300.000ε.Θα μου πείτε τι με ξενίζει.Μου κακοφαίνεται ρε παιδιά αυτή τη στιγμή που μιλάμε να υπάρχουν συνάδερφοι τους που υποφέρουν,να έχουν κάνει επίσχεση εργασίας στο σταθμό,αρκετοί να μένουν μέσα σε αυτόν,να έχουν πρόβλημα επιβίωσης,να ζητάνε τρόφιμα και όχι χρήματα για να ζήσουν,άκουσα εγώ προσωπικά τον Γιώργο Φιλιππάκη στο ράδιο να ζητάει τρόφιμα εκ μέρους όλωςν των εργαζομένων στο Αlter,αυτές τις στιγμές λοιπόν λάμπουν δια της απουσίας τους και ο Τράγκας και ο Χατζηνικολάου.Θα μου πείτε πάλι,γιατί έχω κολλήσει με αυτούς τους δύο και δεν αναφέρω άλλους αστέρες,όπως τον Τριανταφυλλόπουλο με 2.600.000ε ή τη Νικολούλη με 600.000.Ο μοναδικός λόγος είναι παιδιά,ότι σε αυτούς τους δύο ανθρώπους είχα αρχίσει και είχα μία συμπάθεια,ήταν το αποκούμπι μου αυτή την τρομερή περίοδο που διανύουμε,ήταν αυτοί από τους οποίους είχα κάποιες προσδοκίες.Αυτά,δεν μπορώ να πω άλλα,αν τύχει και το διαβάσουν,δεν μ'ενδιαφέρει κάποια απάντηση,ας πάνε να βοηθήσουν τους ανθρώπους,εγώ είμαι σίγουρος ότι θα πάω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: