Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

Για τον Φιλίπ Μεζάϊ....



Καλό ταξίδι φίλε



Καλησπέρα σε όλους.Δεν ξέρω εάν έχετε πληροφορηθεί γι'αυτό το παιδί.Τέλος πάντων,αυτό το παλληκάρι το σκότωσαν με καραμπίνα και μετά έσφαξαν τον τρίχρονο γιο του.Αυτό το παιδί ζούσε εδώ και αρκετά χρόνια στο Πλατύ Μεσσηνίας,ένα χωριό που συνορεύει με το Αριοχώρι το χωριό στο οποίο γεννήθηκε ο Ντάβος ο πατέρας μου.Εκεί περνάω τα καλοκαίρια με την οικογένειά μου,μένω στο σπίτι που γεννήθηκε ο πατέρας μου,μιλάω με τους φίλους του,έτσι έστω και νοερά έρχομαι κοντά του,αυτόν τον τρόπο έχω βρει  γιατί στο μνήμα του εάν θυμάμαι καλά δεν πήγα παραπάνω από 3 φορές.Εκεί λοιπόν στο Πλατύ την Δευτέρα του Πάσχα του Αγ.Γεωργίου γίνονται ιπποδρομίες,ένα έθιμο που έρχεται από πολύ παλιά.Σε αυτές τις ιπποδρομίες τα τελευταία χρόνια,έβλεπα αυτό το χαρούμενο γελαστό παλληκάρι να ιππεύει τα άλογα με μία χαρά που εγώ προσωπικά δεν είχα δει σε κανέναν συμπατριώτη μας.Μάλιστα δεν ήξερα ότι είναι Αλβανός,το έμαθα φέτος όταν έγινε μία αναγγελία ότι θα αγωνιστεί ο ίππος 'Αλβανός',με τον συγκεκριμένο αναβάτη σε μία από τις πολλές κούρσες.Αυτό έγινε το καλοκαίρι στις 15 Αυγούστου.
Γιατί ρε παιδιά το κάνατε αυτό;Τι κακό σας έκανε;Λεφτά ήτανε ρε σεις;Σας σιχαίνομαι όποιοι κι αν είστε,δεν έχω άλλα λόγια να σας χαρακτηρίσω.
Φιλίπ φίλε,καλό ταξίδι,δεν ξέρω γιατί γράφω για σένα,ίσως γιατί η μοναδική κακή σκέψη που είχα κάνει για σένα είναι ότι ήσουν πολύ άσχημος ρε μπαγάσα.Τόσο άσχημος που ήσουν τρομακτικός.όταν χαμογελούσες όμως πάνω στο άλογο άλλαζες ρε,ήσουν κούκλος ρε μάγκα,πανέμορφος,μακάρι εκεί πάνω,εάν υπάρχει τίποτα,θα ήθελα να έβρισκες ένα ωραίο άλογο να πηγαίνεις βόλτα με το γιο σου.Σ'ευχαριστώ που ήρθες στην πατρίδα μας να δουλέψεις και να ζήσεις,σέυχαριστώ για όλα,δεν ήσουν άσχημος ρε,κούκλος ήσουν,εγώ είμαι ζηλιάρης επειδή δεν ξέρω να ιππεύω....

Δεν υπάρχουν σχόλια: