Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Παρτούζα....

 




Καλημέρα σε όλους,περίεργη ώρα μου ήρθε σήμερα το θέμα.Περίεργος ο τίτλος θα μου πείτε,ίσως περιμένετε κάτι πιπεράτο,κάποιο σκάνδαλο ίσως,τέλος πάντων,αν πατήσατε το λινκ για να διαβάσετε κάτι τέτοιο καλύτερα να πάτε κάπου αλλού.Στην παρτούζα λοιπόν,αν δεν κάνω λάθος,όλοι πάνε με όλους,κάπως έτσι λειτουργούν εδώ και αρκετά χρόνια οι Έλληνες τραγουδιστές για να μπορέσουν να γεμίσουν τα νυχτερινά κέντρα με πελάτες.Έχουμε δει τα πάντα,έχουμε διαβάσει τα πάντα,η μαλακία και η υπερβολή στους χαρακτηρισμούς πάει σύννεφο.Μουσικό "πάντρεμα"ρεμπέτικου έντεχνου,μουσικό πάντρεμα του τάδε ροκ τραγουδιστή με τον τάδε καλλιτέχνη που παίζει λαούτο ξέρω γω,μουσική συνεύρεση με παλιές καθιερωμένες φωνές με νέους καλλιτέχνες.Όλα αυτά τα παντρέματα,οι συνευρέσεις,τα σχήματα,είναι προφάσεις προκειμένου να τραβήξουν το ενδιαφέρον του κόσμου για να μαζέψουν λεφτά.
Αρκετά λοιπόν με τον πρόλογο,θ'ασχοληθώ τώρα με μία καινούργια ιδέα που είχε η εγχώρια "σόου μπιζ" προκειμένου να μας τραβήξει το ενδιαφέρον.Είδα λοιπόν πριν λίγο καιρό σε αφίσα, τη Νατάσα Θεοδωρίδου αγκαλιά με τη Μαρινέλλα.Την είδα με κάποιο ενδιαφέρον,όμως δεν μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί αμέσως θυμήθηκα ότι πέρσι η Μαρινέλλα είχε συνεργαστεί με τον Αντώνη Ρέμο.Αυτό που έχει τώρα το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι ότι η Άννα Βίση,αποφάσισε να συνεργαστεί με τη Μαίρη Λίντα.Εγώ τώρα θα προτείνω στον Νταλάρα να συνεργαστεί με τον Πανούση,στον Λαζόπουλο με τη Ντενίση και στον Νικολόπουλο με τον Καζαντζίδη,αχ ξέχασα,συγχωρέθηκε ο Στέλιος,θα μου πείτε για μας δεν πέθανε ποτέ,τέλος πάντων,έχουν καταντήσει αηδία,σε λίγο θα δούμε κι άλλα,είμαι σίγουρος,τον Βέρτη ας πούμε με τη Μαριώ κ.λ.π,κ.λ.π....παρτούζα,στο βωμό του χρήματος γίνονται τα πάντα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: