Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Ο Καμμένος έτοιμος να εξαφανίσει τον Αντώνη Σαμαρά....

 




Καλησπέρα σε όλους από την Χίο.Δεν ξέρω εάν δεν το βλέπετε εσείς,εγώ όμως μυρίζομαι στον αέρα νέο κόμμα.Από τα συμφραζόμενα των δηλώσεων του Πάνου Καμμένου,στην πρωινή εκπομπή του Παπαδάκη,ότι δεν θα είναι υποψήφιος βουλευτής σε κόμμα που θα υπογράψει τη νέα δανειακή σύμβαση.Αυτό με λίγα λόγια σημαίνει ότι ή κάποιο νέο πατριωτικό κόμμα είναι έτοιμο ή ότι η ΝΔ δεν πρόκειται υπογράψει.Επειδή το 2ο μου φαίνεται λίγο δύσκολο από τα μέχρι τώρα πεπραγμένα της ως παράταξη,το πιθανότερο αλλά και το καλύτερο για την πατρίδα είναι ένα νέο κόμμα.Εάν συμβεί αυτό που θεωρώ πιθανότερο,να είστε έτοιμοι για πολύ μεγάλο προπαγανδιστικό πόλεμο μέσω λάσπης από τα προδοτικά Μ.Μ.Ε.Να είστε έτοιμοι αλλά και ψύχραιμοι να τους αντιμετωπίσετε και για πρώτη φορά στη ζωή σας να ψηφίσετε σκεπτόμενοι τους πολλούς και όχι τον γαμημένο μικρόκοσμό σας.Συγγνώμη για το σας,ξέρω θα αναρωτηθείτε,για πιο λόγο διαχωρίζω την θέση μου.Βγάζω τον εαυτό μου έξω από αυτόν τον συλλογισμό γιατί δεν έχω ψηφίσει ποτέ με ιδιοτέλεια,δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος,είμαι 44 χρονών και έχω ήδη 26 χρόνια ένσημα στο ΙΚΑ αλλά και στο ταμείο εμπόρων.Γι'αυτό το λόγο δεν σας προτρέπω με το να ψηφίσουμε όλοι με αυτόν τον τρόπο,αλλά να ψηφίσετε εσείς,συγγνώμη είναι υποκρισία να συμπεριφέρεσαι έτσι,δεν κάνω δημόσιες σχέσεις εδώ,την γνώμη μου γράφω,για όποιον την γουστάρει.....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: