Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Νάτη και η κωλοτούμπα,καμαρώστε έναν γνήσιο ολυμπιακό:Συγγνώμη Θέμου στον λαό του ΠΑΟΚ



Ο Θέμος Αναστιασιάδης ζήτησε συγγνώμη από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ, για τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησε σε άρθρο του, στην εφημερίδα «Πρωταθλητής», μετά τον αγώνα Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό!
Συγγνώμη Θέμου στον λαό του ΠΑΟΚ
Αναλυτικά η γραπτή δήλωση του Θέμου:

Δήλωση του Θέμου Αναστασιάδη
Αθήνα 8 Φεβρουαρίου 2011
Μία ειλικρινή συγνώμη που οφείλουμε σε όλο τον κόσμο του ΠΑΟΚ
Όταν γίνονται λάθη όποιος είναι επικεφαλής πρέπει να αναλαμβάνει πάντα την ευθύνη. Ετσι κάνουν οι έντιμοι άνθρωποι. Γι' αυτό θέλω να εκφράσω κατηγορηματικά τη θλίψη μου και ειλικρινά την ντροπή μου για κάποιους απαράδεκτους χαρακτηρισμούς που εμφανίσθηκαν σε κείμενό μου εις βάρος φιλάθλων και οπαδών του ΠΑΟΚ.
Ζητώ δημόσια συγνώμη για τις φράσεις αυτές που όσοι με γνωρίζουν εδώ και 25 χρόνια στη δημοσιογραφία ξέρουν ότι δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ σε κανένα Μέσο, τηλεόραση ή εφημερίδα εναντίον οιουδήποτε.
Πάρα ταύτα, επειδή εν τη απουσία μου συμπληρώθηκε με αυτές τις λέξεις ένα κείμενο που υπογράφω, αναλαμβάνω την ευθύνη του σοβαρού ηθικού ζητήματος που δημιουργήθηκε και ορθώς ενόχλησε τον κόσμο του ΠΑΟΚ.
Ελπίζω να δεχθούν την ευθύτατη και ειλικρινή συγνώμη μου όσοι δικαίως προσεβλήθησαν.
ΘΕΜΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: