Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΤΗΣΗ ΤΩΝ 06:00 ΓΙΑ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Ξέρω πολλοί από σας κοιμούνται αυτή τη στιγμή που γράφω.Γύρω μου άνθρωποι ανέκφραστοι,αρκετοί από αυτούς δεν έχουν κοιμηθεί καθόλου όπως και εγώ,είναι άγριο να βάζεις ξυπνητήρι στις 4 τη νύχτα και προτιμάς να το πας σερί κοιτάζοντας στην τηλεόραση ότι μαλακία να είναι από τηλεπωλήσεις μέχρι επαναλήψεις πρωινάδικων.Δεν ξέω γιατί δεν μπορώ να χαρώ,μήπως αυτή ήταν η επιδίωξη της νέας τάξης,ή μήπως κάνω λάθος και με έχουν πιάσει μαλάκα και δεν μπορώ να καταλάβω ότι είμαι στη μέση ενός κακού ονείρου.
Κάποιοι παλιότεροι από εσάς ίσως γνωρίζετε ότι είμαι πωλητής και ταξιδεύω στην Ελλάδα προκειμένου να πουλήσω  γεωργικά  μηχανήματα.Ποτέ μα ποτέ στα 2ο χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά παιδιά δεν έχω ξαναζήσει τέτοια κατάσταση,πιστέψτε με,είναι τρομερά δύσκολο να σε περιμένουν 35 άτομα να γυρίσεις από το ταξίδι για να μάθουν εάν θα πληρωθούν ή ακόμα χειρότερα εάν θα έχουν και αύριο δουλειά.Επίσης είναι πολύ δύσκολο και για μένα να προσπαθώ κάθε μέρα να δίνω θάρρος σε τόσους πολλούς ανθρώπους που είναι εκτός από τους συναδέλφους και τους εργοδότες,είναι και οι πελάτες μου που βρίσκονται σε απόγνωση.
Τέλος πάντων παιδιά,εύχομαι το καλύτερο,δεν μπορώ να σας πω άλλα,μας φώναξαν να επιβιβαστούμε,ελπίζω να έχω ένα καλό ταξίδι,θα τα πούμε από την Μυτιλήνη.....

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΟΚ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!!