Δευτέρα 12 Ιουλίου 2010

Σωτήρης Καλυβάτσης «Αν ήμουν κολλητός με τον Αντώνη Κανάκη τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά»


Σωτήρης Καλυβάτσης

Ο Σωτήρης Καλυβάτσης μίλησε στη «Real Life» για τη μεγάλη του αγάπη, το σκάφος του, την Αντιγόνη Ψυχράμη, για το αν σκέφτεται το γάμο, τους «ΑΜΑΝ», την εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα» αλλά και τη σχέση που έχει πλέον με τον Αντώνη Κανάκη και τους υπόλοιπους συντελεστές της εκπομπής «Ράδιο Αρβύλα».

Για το πλωτό του σπίτι: «Μένω εδώ και 3 χρόνια στο ιστιοπλοϊκό μου, το "Ανακρέων". Η Ζέα είναι ένα όμορφο λιμάνι. Εδώ δεν κουνάει και όποτε κουνάει, εμένα με νανουρίζει. Άσε που έχει καλό φενγκ-σούι, αντί να αφήνω λίγο νερό στο χώρο μου, εγώ είμαι μόνιμα ολόκληρος πάνω στο νερό. (...) Στο σκάφος δεν έχει πράγματα μη χρήσιμα μέσα, δεν έχει διακοσμητικά να ξεσκονίζεις και πιάνα να κουρδίζεις (...) Ουσιαστικά μένω μόνος μου. Τώρα. αν έρθει καμιά φορά γυναικεία συντροφιά…θα έρθει μία γυναικεία συντροφιά».

Για τη σχέση του με την Αντιγόνη Ψυχράμη: «Δεν μπορώ να σου πω αν συνεχίζω να βγαίνω μαζί της…Φίλοι είμαστε –είχαμε γνωριστεί στην Ακτή Πειραιώς- και θα παραμείνουμε φίλοι! Μπορεί να μας δείτε και μαζί, μπορεί να μας δείτε και χώρια».

Για τα σχέδιά του για οικογένεια: «Μέχρι στιγμής, δεν μου έχει έρθει τέτοια όρεξη. Μπορεί να φταίει το ότι έχω πάρει μεγάλη δόση από παιδιά, γιατί πριν από την τηλεόραση έκανα κατασκηνώσεις και όλο το καλοκαίρι ήμουν με παιδιά».

Για την εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα»: «Την ώρα που έπαιζε η εκπομπή δεν υπήρχε κάτι απέναντί τους. Καλά έκαναν και μεταφέρθηκαν το βράδυ, γιατί πήγαινε και τζάμπα ο κόπος τους. Το βράδυ λύνεται η γλώσσα σου, μπορείς να πεις και πράγματα που το απόγευμα θα το σκεφτείς πριν τα πεις. Απελευθερώθηκαν και επειδή πήγαν καλύτερα, άρχισαν να παίρνουν τα πάνω τους. (...) Έχω σκεφτεί βλέποντας την εκπομπή "αν ήμουν και εγώ εκεί...", αλλά εμένα μ' ενδιαφέρει να φτιάξω την εικόνα, όχι απλά να τη σχολιάζω. Θέλω να τη σχολιάζω δημιουργώντας μία καινούρια εικόνα, όπως κάναμε με τους "ΑΜΑΝ", όπου δημιουργήσαμε χαρακτήρες. (…) Αν ήμουν στην εκπομπή, πιθανόν θα είχε και άλλα κομμάτια».

Για τη σχέση του με τους συντελεστές του «Ράδιο Αρβύλα»: «Αν ήμουν κολλητός με τον Αντώνη τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά…προφανώς δεν είμαστε κολλητοί! (...) Τα παιδιά τα βλέπω στην τηλεόραση. Δεν έχουμε καμία επαφή, εγώ εδώ, εκείνοι εκεί… ήμασταν κοντά όταν κάναμε τόσα πράγματα μαζί, κάναμε τον κύκλο μας όμως. (...) Στην αρχή ήμασταν μόνο εγώ με τον Αντώνη (Κανάκη). Γνωριστήκαμε στο "Κομφούζιο" και αρχίσαμε τους "ΑΜΑΝ" εμείς οι δύο. Στην πορεία μπήκαν και άλλοι, ο Γιάννης Σερβετάς έμεινε και συνεχίσαμε παρέα. Άλλα πράγματα ήθελε ο Αντώνης όμως, άλλα εγώ…έτσι είναι η ζωή. Οι "ΑΜΑΝ" άφησαν την ιστορία τους και για να μην τη χαλάσουν, χωριστήκαμε και ησυχάσαμε. Τώρα, ο Αντώνης μένει Θεσσαλονίκη και κάνει το "Αρβύλα" και εγώ είμαι εδώ. (..) Ο Χρήστος Κιούσης δούλευε σ' εμάς ως βοηθός σκηνοθέτη και τεχνικός και τον Στάθη τον ήξερα από παλιά».

Για τους «ΑΜΑΝ»: «Οι ΑΜΑΝ είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου, δεν στεναχωριέμαι όταν τους σκέφτομαι. Χαίρομαι που το έζησα όλο αυτό και για όλα όσα κάναμε με τον Αντώνη. Αλλά χαίρομαι και γι' αυτά που κάνω τώρα και γι' αυτά που πρόκειται να κάνω. Δεν είμαι άνθρωπος που μιζεριάζω ή κοιτάω τα όπισθεν. Τα μπροστά να "παίζουν μπάλα"».

star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: