Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

ANT1: Τέλος εποχής για Τατιάνα Στεφανίδου και "Αξίζει να το δεις"!!





Με τη φράση... «ο,τι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατή» προσπαθεί η Τατιάνα Στεφανίδου να... «ξορκίσει» το κακό που τη βρήκε μετά την απόφαση του ΑΝΤ1 να κόψει την εκπομπή της «Αξίζει να το δεις».

Το γεγονός αποκάλυψε η ίδια μέσα από το blog της:

«Αυτή τη στιγμή που σας γράφω βιώνω μια από τις πιο δύσκολες στιγμές της επαγγελματικής μου πορείας [...] Προχθές το βράδυ ο Αντένα μου ανακοίνωσε ότι η εκπομπή " Αξίζει να το δεις " δεν θα συνεχιστεί τη νέα τηλεοπτική σαιζόν».

Όσο για τους λόγους που οδήγησαν το Μαρούσι σε μία τέτοια απόφαση, η παρουσιάστρια εξηγεί:

«Οι λόγοι όπως μου εξήγησαν είναι καθαρά οικονομικοί. Λόγω της κρίσης, ο σταθμός επιλέγει να επενδύσει σε άλλες ζώνες και όχι στην απογευματινή. Ακόμη όπως μου είπαν, δεν έχουν αυτή τη στιγμή κάποιο άλλο πρόγραμμα να μου προτείνουν».

Βέβαια η ανακοίνωση της Τατιάνας περιείχε και αρκετή δόση από... σπόντες και μπηχτές αφού όπως με παράπονο αναφέρει προς το τέλος του άρθρου της:

«Είναι αυτονόητο ότι αν γνώριζα εγκαίρως τις προθέσεις τους θα αναζητούσα τη συνεργασία με κάποιο άλλο μέσο. Τώρα βέβαια που τα προγράμματα των άλλων σταθμών έχουν κλείσει, δεν θα είναι εύκολο για μένα και δυστυχώς για πολλούς εργαζομένους στην εκπομπή, να βρούμε δουλειά. Δεν διαπραγματεύομαι με κανένα άλλο κανάλι και δεν φρόντισα να έχω καμία πόρτα ανοιχτή, έχοντας εμπιστοσύνη στους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζομαι το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου

[...] Το μοναδικό μου παράπονο από το σταθμό που με ανέδειξε και μου έδωσε την ευκαιρία να γίνω αυτό που είμαι σήμερα, είναι ο χρόνος αυτής της ανακοίνωσης».

Φυσικά η Τατιάνα Στεφανίδου πάντα αισιόδοξη δε θα μπορούσε να κλείσει την... «κατάθεση» της με άλλον τρόπο από το να ελπίζει σε κάτι καλύτερο αλλά και με μία δέσμευση προς τους φαν φίλους της για τη συχνή ενημέρωση τους σχετικά με τις επόμενες κινήσεις της:

«Όσο για μένα.... Ότι δε με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατή. Έχω μάθει να αντιμετωπίζω τις δύσκολες στιγμές στη ζωή, σαν ευκαιρίες για νέα συναρπαστικά ξεκινήματα. I’ll keep walking... and let you know!!!»


stifora

Δεν υπάρχουν σχόλια: